Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Heratorpets Vinja - 25 april 2012 22:00

Usch vad jag känner mig som en dålig matte just nu   , både igår och idag så har det bara blivit fjutt svängar på 3 km   .


Igår så hade ju jag medarbetar samtal på jobbet och började tidigare o idag så var det möte på sonens skola. Så det har bara hunnits pytte svängar    . Typiskt är ju också att både igår och idag så har det varit kanon väder med värme och sol   och så har man inte kunnat varit ute. Bara hoppas att det är bra väder i morgon när jag slutar klockan 14,00, har ju vändskift idag så ja slutade kl 21,40 och ska vara tillbaka till 05,40 i morgon igen. Inte alls så kul.


Hade lite dåligt med foto ideer idag, men några blev det i alla fall.


.

  

Torrt och fint ute.


  

Men jösses vad trött ja blir på allt fotande.....


  

Utsikt över slussen.


  

Lite nyheter måste man ju kolla.


  

Börjar bli så fint ute med lite blommor.


   

Så mysigt med lite gräsrullning.


   

Mattes fina tjej.*  


  

Sötnos.*


  

Liten snabb koll av en brygga.


  

Den här lilla hittade vi på en sten.


  

Måste ju posera lite så det blir lite kort i bloggen.*


  

Kolla Quila o Ronja, ja kan också posera på brunnar   .


.

Nu är det som sagt bara snabbt i säng och sova   . Några av er har jag hunnit besöka på jobbet och er andra ber jag om ursäkt och lovar kolla in hos er i morgon   .


Natti, Natti på er alla nu   .


Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards