Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

Samma Promenad Som Igår Men Idag Med Sällskap

Av Heratorpets Vinja - 22 april 2012 21:57

Idag så har vädret inte varit så lysande, mest mulet och trist hela dagen   . Har kommit några regndroppar men vi klarade oss på våran promenad i alla fall   .


Blev samma sväng som igår, men idag så hade vi sällskap   . Det var Vicky, Happy, Texas och Russin o Axa som hon är hundvakt åt.


Så även idag så blev det ca 6,5 km.


Tyvärr så tog batteriet på kameran slut efter vi gått en stund   , men några bilder han jag i alla fall med att få.


.

  

Vicky med Russin, Texas, Axa och Happy.


  

Jätte spännande nyheter.


  

En gruppbild han vi som tur med innan batteriet la av. Axa, Russin, Happy, Texas och Vinja.


  

Blev samma leriga väg som igår.


  

Att det ska vara så kul att springa i vattnet.


  

Texas och Happy kollar lite mera nyheter.


  

Fina Texas.


  

Vicky med gänget.


  

Lite poserande på en sten.


  

Axa.


  

Mattes pärla.


.

Hade tänkt att ta huvudbilder på alla vovvarna, men just då så tog batteriet slut   . Förstår inte varför det alltid först räcker så länge, men när det blivit 2 pluppar på batteriet så tar det slut attan snabbt   .


I morgon så jobbar jag em så jag hoppas att det är uppehålls väder på fm så man kan ut och gå lite.


Idag så har det föresten gått 21 dagar sen Vinja parades och det är nu som äggen fastnar om det tagit sig. Fast det kan ju även vara så att dygn 21 är på tisdag eftersom vi inte vet vilken av parningarna som tog sig.

Så nu vill jag att det ska gå snabbt till 7 maj då det är dags för ultraljudet. Hoppas verkligen att det finns nått där inne.


Hoppas att ni alla haft en skön helg. Börjar bli dags att sova men först ska jag kolla lite vad ni gjort för kul idag.


Natti, Natti på er alla   .

 
 
Jessica Gnista Glimma

Jessica Gnista Glimma

22 april 2012 23:01

härliga bilder på alla hundar, synd att batteriet dog. Tycker det är samma sak med min kamera (och mobil) den där sista pluppen försvinner attans fort jämfört med de första..... Men oj har det redan gått 21 dygn sedan första parning? Men hjälp vad fort tiden går.

http://www.skeppartorps.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

22 april 2012 23:31

Massor av fina vovvar!!! Jaa, där hade Quila o Ronja äääälskat att vara ;-)
Vad fort det gått med Vinja!!! Snart får vi alltså veta. Spännande!
Sv. Man får prata hur mycket man vill. Men absolut inte komma framför ekipaget med en hand ens! Ska försöka sätta upp hela banan i veckan, så får vi se hur det går. Har tränat (nött in) ett moment i taget.
Skönt med sovmorgon ;-)
Kram

http://quilaoronja.blogspot.se

 
Malin

Malin

22 april 2012 23:39

Underbara bilder :) Och underbart fina jyckar :D
kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

23 april 2012 02:52

Ju smutsigare vatten - desto roligare är det att springa i dem! :P

Sv: Ja, lite lyx hade det varit om dem faktiskt utfört något arbete! :P

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

23 april 2012 06:29

Hade is i magen och hon piggnade till så vi slapp veterinären, man blir ju sin egen vet med åren.
Vilka smutsgrisar, Vinja ser ut att vara den som är minst lerig;-)
Ha en bra måndag;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Emma och Malte

Emma och Malte

23 april 2012 09:24

Vilka fina vovvar allihop! Ser mysigt ut att gå där i lerpölarna ;-)
Vi hoppas också att där blir små valpar! Ser framemot o få läsa om det sen ;-)
Kram

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
Annica

Annica

23 april 2012 09:56

haha underbara bilder=) men du, du får köpa ett till batteri så du alltid har ett full laddat med dej, det har jag, blev tokig många gånger innan jag köpte ett till!
ÅÅå vad spännande med ultraljudet sen då på Vinja!!!
ha en bra dag..regn här idag=(

http://leonland.bloggplatsen.se

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

23 april 2012 12:13

Sv: Ja, det ska bli riktigt roligt att träffa honom på vägen :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Ingen bild

Vicky

23 april 2012 16:10

Tack för en trevlig promenad i den "rena" skogen. Det blev en sväng i badkaret för alla hundarna i går. Axa vill ju så gärna ligga i sängen. Men vi hade kanske fått en ler inpackning om jag inte hade badat henne;). Kram

 
Ingen bild

Jenny o Brio

24 april 2012 20:09

Vilken härlig samling vovvar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards