Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Heratorpets Vinja - 20 april 2012 21:57

Men huu vilket jävla väder det varit idag då   . Var som tur uppehåll när jag åkte hem från jobbet   , men sen har dagen varit rena katastrofen   . Har både regnat och snöat om vartannat mest hela dagen   .


Så att gå nån promenad idag var bara att glömma, varken jag eller Vinja gillade blåsten och snöovädret   . Blev bara några korta rastningar.


Kameran hängde med ut några gånger under paraplyet   , men det var som vanligt inte så lätt fotat då. Men några kort ska jag i alla fall bjuda på från idag, kan ju inte blogga utan ett endaste kort för det blir ju super tråkigt   .


.

  

När jag vaknade var det snöblandat regn.


  

För att sen börja snöa attans mycke. Men det ligger som tur inte kvar.


  

Snälla morsan, måste vi va ute i detta väder....


  

Lidande Vinja, gillade inte alls vädret idag.


  

På en lite kort rastning, hu vad kladdigt det var.


  

Mattes lilla pärla.


.

Har som sagt mest blivit slappa idag. Får hoppas att det blir bättre väder i morgon.


Nu ska jag gå och kolla på slutet av Let´s Dance och sen ska jag kolla vad ni gjort för kul idag.


Bye Bye   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards