Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Heratorpets Vinja - 26 mars 2012 20:30

Har inte varit så soligt ute idag   , men det var rätt skönt ute ändå   .


Idag så har det i alla fall blivit en promenad   , träffade Zäpo med matten strax efter halv 1. blev en sväng ut ända bort till Kolsta och vände. Nästan 8,5 km fick vi ihop på den svängen   .


Har torkat upp väldans bra på vägarna, var väl bara på några få ställen som det var kladdigt.


.

    

Vinja började med en härlig gräsrullning.


  

Mattes fina flicka.


  

Blir som vanligt mera färg när jag trixar själv.


  

Väntar på att Zäpo ska komma.


  

Du morsan, hur länga ska man behöva vänta egentligen....


      

Sen kom äntligen sonen så det kunde busas lite.


  

Puss på dig   .


  

Vinja smyger på Zäpo.


  

Så blev det lite bus igen.


  

På väg ut mot Kolsta.


  

Några Gäss som flög iväg.


  

Gott med en vatten paus.


  

Gott med vatten tycker Zäpo.


  

Sötnosar.


  

Kolla Quila och Ronja, jag kan också posera på en brunn   .


.

Efter promenaden så var det bara gå iväg till Hemköp och handla lite och börja med maten. Blev även lite sovande på em för jag ska ju ut och jobba i natt. tack o lov bara en natt eftersom jag tagit ledigt dom andra 3   .


Som vanligt så hinner jag inte besöka er alla nu utan får besöka er under natten, om det går.


Ha det så bra och Natti, Natti på er alla   .



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards