Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Heratorpets Vinja - 25 mars 2012 22:30

Har inte blivit nån promenad idag   . Hans inte med nån för att idag så har vi varit hos uppfödaren. Vinja har varit och visat upp sig för några som var intresserad av valp från Vinjas kull.


Var där till strax efter kl 2 och åkte hem vid halv 7 tiden. Träffade även 2 av Vinjas döttrar och det var kul att se dom igen   . Ziwa har jag ju träffat många gånger men Ztella var jätte länge sen jag såg. Ztella är verkligen en kopia av morsan sin, jätte kul att få se henne.


Självklart blev det även lite bilder från idag.


.

  

Vinja, Ziwa och Ztella.


  

Ztella.


  

Vinjas mamma Mikra.


  

Vinja, Ztella och Mikra.


  

Söta Ztella.


      

Gammelmor Mikra.


  

Ziwa.


  

Ztella.


  

Ztella.


  

Ziwa.


  

Systrarna Ziwa och Ztella har lite dragkamp.


  

Ziwa, Ztella och Steffie.


  

Ztella har dragkamp med Monika och Ziwa är med och kollar lite.


  

Fina Ztella, ser ni vad lik hon är sin mamma.


  

Söta Ztella.


  

Ztella.


.

Så mycke mera än så har det inte blivit idag. Förhoppningsvis blir det en redig promenad i morgon istället. Jag är ledig på dagen för jag ska ut och jobba natt. Har ju egentligen 4 nätter att göra men har tagit ledigt dom 3 sista för Vinja ska åka och träffa sin kavaljer nån av dom dagarna   . Jösses vad det ska bli spännande.


Hoppas att ni haft en solig och skön söndag.


Är väl snart dags att gå och sussa lite   , men först måste jag kolla lite vad ni gjort idag   .


Ha det så bra så hörs vi igen i morgon   .







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards