Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Heratorpets Vinja - 7 mars 2012 20:45

Här även idag varit härligt väder ute med sol   , tyvärr så har det blåst rätt mycke så det var super kallt där det var öppet   .


Så idag så blev det en promenad i skogen. Följde lite stigar här och där i skogen o det blev även en del att bara gå rätt ut i terrängen. Hundarna tyckte det var jätte kul att fara omkring   .


Zäpo var med oss idag eftersom matten var lite upptagen med annat. Men det gör inget alls för det funkar kanon att ha honom med på våra promenader   , han lyssnar lika bra på mig som Vinja gör   .


På dagens sväng fick vi ihop ca 8 km, blev lite snopen att det blev så långt av att bara irra runt i skogen   . Var väl ute lite drygt 2 timmar och det var himla skönt i skogen där det inte alls blåste så mycke   .


Som vanligt så blev det en väldans massa kort att rensa när ja kom hem, tror det blev 157 st   . Som tur är ju en hel del rätt lika så det finns en hel del att rensa bort. Sen dom suddiga åker direkt utan nån tvekan.


.

  

Utsikt från slussen.


  

Kolla in Vinja uttryck när hon springer mot Zäpo.


  

Zäpo & Vinja poserar fint på samma stubbe.


  

Sötnosar.


  

Stiliga Zäpo.


  

En glad Vinja kommer farande med sin pinne.


  

Mattes pärla.


  

Zäpo hittade sig också en bra pinne.


  

Fanns lite is på stigarna, men som tur kunde man gå på sidan.


  

Lite kul dragkamp.


  

Jag ger mig inte säger Vinja.....


  

Kolla Vinjas min, ser nästan ut som pinnen smakar äckligt   .


  

Jag ger mig inte heller säger Zäpo.


  

Fina flickan.


  

Fina gossen.


  

Har så kul med en pinne.


  

Vinja smyger på Zäpo.


          

Sen blir det en väldans massa bus på gärdet en stund.


.

Ja nu är det snart dags att åka till jobbet igen. Känner mig lite piggare idag tack o lov   , för igår var det ju katastrof   . Är väl inte nå bra när det är fel på maskineriet, men igår var jag glad att dom hade ett fel som tog hela natten att laga så jag kunde sussa lite   . Var verkligen helt slut.


Förhoppningsvis går denna natt bättre   . Har nu 2 nätter kvar att göra   .


Hoppas ni haft samma härliga sol hos idag som vi haft, men sluppit blåsten. Hinner som vanligt inte besöka er nu men gör det under natten.


Bye, Bye   .



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards