Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Heratorpets Vinja - 2 mars 2012 22:30

Riktigt härligt väder har vi haft här idag   , har varit en blå himmel och strålande sol ute   . Det ända jag inte förstår är varför det alltid måste blåsa en massa så fort solen skiner, blir ju rätt kallt då   .


Tanken var att vi skulle gå ut mot Viggeby idag men det ändrade vi på rätt snabbt när vi väl kom ut när det blåste så. Blev i stället en sväng runt i skogen, var verkligen stor skillnad att gå där, blåste nästan inget alls där   . Det ända var att det var en hel del is kvar på stigarna så det gällde att gå försiktigt.


Idag så var Zäpo med matten med på promenad så det blev lite bus för Vinja och Zäpo.


Blev tyvärr inte så mycke fotande som jag tänkt mig för det var attans svårt att hålla balansen på isen som var på stigen. Lite dumt att ramla på isen och förstöra kameran   . Men några bilder blev det självklart och dom kommer här   .


.

  

Vinja spanar in Zäpo som är på väg.


          

Sen blev det en massa bus.


  

Vinja i smygar tagen.


  

Kom igen då morsan, ska vi busa mera.


  

Såklart, försök att ta mig om du kan....


  

Zäpo på språng.


  

Fina gossen Zäpo.


  

Mor och son så söta tillsammans.


  

Zäpo.


    

Blev lite mera bus på gärdet på hemvägen.


  

Fina Vinja.


.

Ja nu är man som sagt ledig några dagar igen   . Nästa vecka är det natt skift som gäller så då får jag även ledigt måndag på dan då jag börjar jobba på kvällen.


I morgon så ska jag och Vinja åka till Mia & Greta för att gå en sväng hos dom. Ska bli kul att gå en promenad man aldrig gått förut   . Så troligtvis blir det en väldans massa kort att fixa med i morgon.


Hoppas att ni haft samma härliga väder hos er som det varit här med härlig sol  .


Sköt om er och Natti, Natti på er alla   . 



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards