Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Heratorpets Vinja - 24 februari 2012 22:36

Har även idag varit ett underbart väder med sol här idag   . Så super härligt   .


Fast idag så blev det bara en liten kortis ut till udden och tillbaka när jag kom hem. Lite tråkigt att inte ta en redig sväng när det var så härligt ute, men vi skulle simträna på kvällen   .


Så jag tyckte att den motionen fick räcka. Så det blev som sagt bara en kortis för jag ville ju självklart få lite kort till bloggen   .


.

    

Hittade sig en kul pinne vid ån.


  

Inte bara kul, den var rätt god också.


  

Är verkligen härligt med barmark.


  

Vinja han med en liten snabb bryggkoll också.


  

Hmm, vad kommer där borta.....


  

Mattes fina flicka.


  

Titta vad fint hon kan stå.


  

Det var väldans skumma moln ute, trodde nästan det skulle bli regn men vi klarade oss   .


.

Sen på kvällen blev det som sagt dags för veckans höjdpunkt, nämligen lite simträning   . Dagens pass för Vinja blev sammanlagt ca 38 min och 3*3 min i Jet Streamen med intervaller. Blev ett redigt pass så jag tror Vinja är rätt så nöjd nu   .


Självklart så kommer det lite bilder från våran simträning.


.

  

Zäpo gillar att simma.


  

Detta är verkligen veckans höjdpunkt tycker Vinja   .


  

Zäpo tar sig en liten snabb paus på rampen.


  

Mattes lilla sjöjungfru.


  

Fina Zäpo.


.

Så har som sagt våran dag sett ut idag. Bara hoppas att det fina vädret kan få fortsätta även nu dom 2 ynka dagar som man är ledig också. Är bara hålla tummarna   .


Klockan börjar närma sig 23,00 och det börjar väl bli dags att försöka sova lite   . Har ju tyvärr inte blivit så mycke av den varan när man jobbat fm och klockan ringt vid halv 5   . Blir även 3 fm dagar till efter helgen, verkligen inte kul alls   .


Hoppas att ni alla haft en skön fredag med härlig sol ni också   .


Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards