Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Heratorpets Vinja - 21 februari 2012 22:15

Det är verkligen inte kul att gå ute just nu   . Är ju isgata så gott som överallt och det är ju nästan förenat med livsfara att vistas ute   . Fast man har broddarna på sig så känns det rätt olustigt att gå ute   .


Inte kul om vovven fläker sig på isen heller   .


Så det blev bara en super kortis idag på lite drygt 4 km, blev en Lilla Göksten.


Inte nog med att det var halt ute, det var mulet och jätte trist under hela promenaden   . Mennär jag kommit hem och varit inne en stund, då kom minsann solen fram och den lyste sen eftermiddagen   .


Inte var det så inspirerande med kameran heller, hade jämnt göra med att hålla mig upprätt   . Men några lyckades jag i alla fall få till   .


.

  

Utsikt från slussen, fattar inte hur dom törs vara på isen nu.


.

Tänkte att ni skulle få se hur hemskt det var på våran promenad. Så här kommer ett gäng bilder på hur det såg ut.


.

       

Var ett under att man inte ramlade omkull.


     

Hittade sig en kul och mumsig pinne.


  

Vinja poserar i trädet.


  

Mattes pärla.


    

Verkar som om Vinja tror hon är en bäver   .


    

Man får inte glömma snörullningen för den är viktig.


  

Testade att fota en flygande kråka men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Inte lätt hinna fota när dom flyger.


  

Ett flygande andpar.


  

Vinja spanar in en massa änder.


  

Mera än så såg vi inte av solen på förmiddagen.


   

Vinja väntar så fint på matten som är inne och handlar.


.

Får verkligen hoppas att man slipper denna halka snart så man kan ut och gå ordentligt   . Inte kul det här att behöva halka runt när man är ute   . Bara hoppas att solen som lyst hela em också har smält bort en massa av isen också   .


I morgon så gör jag sista em och har även vändskift, vilket innebär att jag slutar kl 22,00 i morgon kväll och sen börja jobba igen kl 06,00 på morgonen. Får se hur jobbigt det kommer att bli   , så det gäller verkligen att kunna somna fort när man kommer hem   .


Hoppas att ni haft en bra och skön dag   

 


 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards