Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Heratorpets Vinja - 14 februari 2012 20:18

Ja då har man avverkat sin 1:a natt av 4 då och "bara" 3 st kvar   . Har tyvärr inte alls blivit så mycke sova idag vilket känns, är jätte seg redan och har inte kommit till jobbet än   . Kom väl i säng vid 7-taget i morse och var uppe strax före kl 12. Brukar även lägga mig på kvällen för att orka med, mitt mål är att komma i säng vid 17-tiden absolut senast kl 18 men idag så blev det bara 1 timmes sömn. Vilket var alldels för lite känner jag   .


Vädret har i alla fall varit riktigt fint med blå himmel och sol   tyvärr lite blåst men inte super mycke tack o lov   .


Som vanligt så var det inte lätt hitta på var vi skulle gå, efter lite funderande med mig själv   , så blev det svängen ut mot Kolsta och sen skogen hem. Den blev nästan 7 km. Blev även ett litet pass med klövjeväskan idag, var jätte länge sen vi tränade med den och med kedjorna   . Måste nog börja skärpa mig lite.


Blev självklart även en väldans massa bilder som skulle sorteras när vi kom hem. Tar en hel del mera tid nu att gå igenom alla kort som knäppts under dagen. Men det är inte lätt att att bara ta lite kort med den här kameran, verkar inte som den funktionen är inlagd   .


.

  

En snöig Vinja efter dagens första snörullning, som jag inte han att fota.


  

Blev såklart lite poserande i den fina solen.


  

Mattes lilla flicka, ser att hon börjar bli lite grå på hakan.


  

Mattes snygging.


  

Var så fint ute idag.


      

Lite bus med en pinne.


  

Lite mysig snörullning.


    

En liten snabb bryggkoll hans det med.


    

Sen lite mera kul med en annan skojig pinne.


  

En fundersam Vinja som undrar hur hon ska få med sig sin pinne över bron. Den var nämligen bredare än den så den fastnade i flera gånger.


  

Men efter en del tricksande så fick hon med sig den över   .


  

Skönt i solen.


  

Jag och Vinja.


  

Redo för ett träningspass med klövjeväskan.


  

Vi blev lite utskällda av dessa 2, brukar föresten nästan alltid bli det när vi går där. Verkar inte som om dom har så kul.


  

Detta foto har jag testat att ställa in kameran själv. Med tanke på hur dom som ja fotade i auto blev så är det här riktigt bra.


    

Dom här på solen testade jag också att ställa in själv. Har ju ingen aning om hur det ska vara och hur man gör, men även dessa blev lite bättre än dom som jag tog med Auto.


.

Nu är det inte många minuter innan Vinja ska ut och rastas och jag åka till jobbet.


Hinner som vanligt inte besöka er nu utan gör det under natten. Ni får hålla tummarna att jag orkar hålla mig vaken hela natten, känns just nu som jag skulle kunna somna hur lätt som helst   .


Hoppas att ni också haft en solig dag hos er   , hoppas den är kvar här i morgon också. Kollade föresten väderprognosen och det blir nog inte nån sol i morgon men en väldans massa snö tänker det visst komma   . Vill inte ha mera snö, nu vill vi ha VÅR   .


Ha det så bra ni alla så hörs vi lite senare   . 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards