Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Heratorpets Vinja - 23 januari 2012 22:30

Japp, då har man avverkat sin första fm då. Var i och för sig inte så jobbigt för vi hade materialbrist och hade inte mycke att göra.


På fm såg det ut som om det skulle bli kanon väder för solen lyste så vackert   , men den försvann visst rätt snabbt för när jag slutade så fanns det inga spår av den alls kvar   . Var bara grått och trist ute när jag kom hem.


Var verkligen inte så pigg på att traska ut på promenad idag   , men det var bara att bita ihop och traska iväg. Vinja ville ju gärna ut efter att ha varit själv hela fm.


Dagens promenad blev ut mot Kolsta och sen genom skogen och hem. Zäpo var med oss på promenad då matten jobbade.


Lite drygt 8 km blev dagens sväng.


Tror ni att jag fick nån kamera idag då.....Nej, nej då. Försökte få tag i dom hela fm men ingen svarade   . Sen ringer dom på em och säger ATT DEN INTE ÄR SKICKAD ÄN men ska skulle skickas idag och troligtvis vara här på onsdag. Faan vad förbannad jag blir över att få behöva vänta så länge   . Inte mycke sevice där inte känns det som.

Så nu är det väl bara hoppas att den kommer på onsdag också, och gärna innan jag börjar att jobba så jag hinner hämta den också.


Kommer lite bilder från dagens promenad men dom är absolut inte bra alls   . Är verkligen inte lätt att få några bra bilder när det är så grått ute. Ska verkligen bli spännande att se sen hur korten blir med nya kameran, om det blir nå bättre fast det är grått ute.


.

  

Som ni ser så var det attans grått och trist ute här på em.


      

En hel del bus blev det.


  

Genade lite över gärdet där det inte var så halt.


  

Både Vinja och Zäpo gillar dragkamp.


  

Stolt vinnare av dragkampen blev Zäpo.


  

Lite poserande han vi med innan det blev alldeles för mörkt.


.

Blev lite sen blogg idag, men i morgon så får jag en pytte sovmorgon. Ska nämligen på heta arbete kurs på brandstationen. Vi måste ha sånt på jobbet och mitt håller på att gå ut.


Hoppas vi får sol i morgon för det här var verkligen attans trist   . Eventuellt så blir det lite dragträning i morgon om vädret tillåter.


Natti, Natti   .




Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards