Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Heratorpets Vinja - 22 januari 2012 21:30

Idag så har det snöat en hel del härSnowed Upon . Så nu har vi ett lite mera jämnt lager med snö ute, fast så jätte mycke är det inte.


Förskte fota när det snöade, vet inte om det syns men så här såg det ut.


.

  

.


Har mest varit grått på himlen idag, förutom en liten stund mitt på dan när solen visade sig en stund   . Inte var det mycke den visade sig och inte speciellt länge. Det finns i alla fall bildbevis att den var här en liten stund.


.

   

 

.

Nån promenad har det inte blivit idag utan det blev i stället lite simträning på em med Jessica och hennes tjejer Gnista och Glimma. Alla flickor tyckte det var toppen att få simma lite   .


Vinjas träningspass blev ca 35 min och 2*12 st intervaller i Jet Streamen.


Bilder från våran dag kommer det självklart   . Först kommer det några bilder från rastningen mitt på dagen, Vinja hittade en liten pinne som hon hade jätte skoj med som jag lyckades fota.


.

          

.

Hon ser ut som en liten yster kalv på bilderna.


Sen så blev det lite snörullning som också var jätte kul   .


.

       


.

   

Hela tjejligan i bassängen.


  

Vinja närmast och Glimma bak.


  

Glimma.


  

Gnista.


  

Men skynda dig att kasta min Wubba då.


  

Glimma tar sig en paus.


    

Mattes lilla sjöjungfru.


.

I morgon bitti så är det jobbar dags igen så det börjar snart bli dags att orientera sig till sovrummet och sängen   . Tyvärr är jag inte ett dugg trött än så det återstår väl att se hur länge man får ligga och vända o vrida på sig då.


Har lite att fixa innan jag kan lägga mig så jag får väl lov att sluta här.


Hoppas att ni alla haft en super bra helg   .


 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards