Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Heratorpets Vinja - 17 januari 2012 20:30

Jaha, då har man avverkat sin första natt av tvåPhew. Ja så jobbig var den väl inte för det fanns inget att göra, så jag har vilat mig igenom natten   . Fast det var inte speciellt skönt i våran kur i natt för jag frös nästan hela tiden   .


Nog om det....


När jag sovit klart idag så blev det en promenad med Vinja, Zäpo och hans matte. Dagens promenad blev ut mot Kolsta och tillbaka. Idags så fick dom träna lite med klövjeväskorna både Zäpo & Vinja   . Var ett tag sen så det var bra med lite träning   .


Dagens promenad blev ca 8,5 km. Var inget vidare kul väder utan rätt grått och trist   . 


Lite bilder från våran sväng kommer här, men det är verkligen inte kul när bilderna blir så mörka och trista   . Fast det är ju inte så lätt få soliga bilder när det är mörkt och grått ute   .


.

   

Vad bra morsan att du tog med en pinne som vi kan leka med.


  

Japp, nu har jag den så nu kan vi gå.


  

Lite bus blev det också.


  

Vi tog denna väg över ett gärde för att halka omkull på grusvägen.


  

Zäpo redo för ett träningspass med klövjeväskan.


  

Och Vinja också redo för lite träning.


  

Vinja och Zäpo med sin boll/kong efter dagens träningspass.


  

Fina Zäpo.


  

Mattes fina flicka.


  

Stiliga Zäpo.


  

Vinja hälsade på en liten kompis, och den var verkligen pytte lite. Har för mig att han bara väger 2 kg.


  

Väldans liten var han.


.

Nu är det snart dags att åka till jobbet igen. Som tur så är det sista natten   och sen börjar jag att jobba på måndag igen.


Hinner inte besöka er nu men med lite tur kan jag göra det under kvällen/natten   .


Sköt om er och ha en fortsatt bra måndag   .


  





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards