Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Heratorpets Vinja - 4 januari 2012 20:30

Vilket jävla skit väder det är   , har regnat från i går eftermiddag tills idag mitt på dan. Inte nog med att det har regnat, det har blåst som fan ocksåWindy


Vid 1-taget så åkte jag, Vinja o Zäpo med matten till Årby för att gå spåret där. Det blåser ju inte lika mycke i skogen och Årbys spår brukar vara fina, lite gegga på vissa ställen men helt okej att gå där   .


Idag så blev det lite dragträning med vovvarna  Tug of war i 15 min och dragvikten låg från ca 3 kg upp till säkert nästan 4 kg i backarna. Kanske mera, är ju inte så lätt att kolla.


Vi hade attans tur som klarade oss från regnet på hela promenaden   . Dagens sväng blev ca 5,5 km.


Vet inte vad det var för konstigt ljus ute idag för korten blev helt koko   , dom blev mörka och grådassiga nästan allihopa, tyvärr   .


.

  

Full fart på Vinja och Zäpo i spåret.


  

Vinja fyndade en bra pinne.


  

Vinja håller hårt i sin pinne medans Zäpo har bråttom. Ni ser väl honom där bort?


  

Spännande lukter i skogen.


  

Här gick vi, lite geggigt var det men helt okej.


  

Lite bus blev det.


  

Hmm, här har det kanske varit en snygg brud.


  

Vinja redo för dagens träningspass med kedjorna.


  

Dagens misslyckade gruppbild på Vinja o Zäpo.


.

Nu är det snart dags att susa iväg till jobbet, gör nu 2 nätter innan jag blir ledig några dagar   .


Ska försöka kika in till er under natten för nu hinner jag tyvärr inte   .


Hoppas att ni haft bättre väder än vårat skitväder här.


Natti, Natti på er alla som får sova hemma i natt   .








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards