Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Heratorpets Vinja - 2 januari 2012 22:15

Usch vad besviken jag var i morse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret, all snö som kom igår hade regnat bort   . Så nu var det så himla grått och trist ute, inte nog med att snön var borta så regnade det också   . Man hade verkligen lust att gå tillbaka till sängen och krypa under täcket igen   .


Tog en bild från balkongen på eländet ute.


.

  

Inte blir man glad när man vaknar och det ser ut så här ute.


.

Regnade på en hel de så först tänkte jag att det får nog bli en vilodag för oss idag   . Men vid halv 11 taget så började det regna lite mindre, så strax före kl 11 så träffade vi Zäpo och hans matte och gick en liten sväng.


Blev inte så jätte lång sväng eftersom jag kom ut så sent, skulle ju börja jobba vid halv 2. Men det blev en sväng upp på elljusspåret eftersom vissa av vägarna var snorhala, men elljusspåret gick rätt bra att gå på   . Eftersom vi inte gick så långt så passade vi på att köra några intervaller med vovvarna   . Blev en uppför den långa backen och sen en på en lång raksträcka.


Vi gjorde även några "fuskuppletande" så dom fick även använda näsan idag   .


På hemvägen började det att regna igen   så det var bara att packa upp regnponchon så man inte skulle bli blöt.


Dagens promenad blev ungefär 6 km. Lite bilder blev det men eftersom vädret både var mulet och vått å blev det inte så många kort och dom som jag tog blev inte så lysande    . Önskar verkligen att jag hade en kamera som klarade att fota när det var mera skumt ut. Ska verkligen ta tag i det där att kolla efter en ny kamera. Bara hoppas att man hittar en som är lagom dyr också.


.

  

Dagens först pinnfynd.


  

Zäpo hittade sig en bra pinne också.


  

Vinjas 2:a pinnfynd.


  

Dragkamp är väldans kul tycker både Zäpo o Vinja.


  

Visst är han stilig Zäpo.


  

Men skynda dig att ta kortet då så jag kan få leka med bollen igen.


  

Zäpo med sin kong.


.

Klockan var halv 1 när jag var hemma så det var bara sätta fart o fixa det jag skulle och susa iväg till jobbet. Blev en lugn dag på jobbet då vi hade materialbrist, så då kunde man passa på att sitta och slappa lite och lyssna på musik .


Ska kolla lite vad ni gjort och sen försöka komma i säng    . Jobbar em i morgon också så det blir lite sovmorgon då med   . Bara hoppas att vädret är bättre i morgon.


Sköt om er och ha det så bra   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards