Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 12 december 2011

Promenad Med Dragträning

Av Heratorpets Vinja - 12 december 2011 22:15

Börjar känna mig lite bättre som tur är   . Men det känns fortfarande jobbigt att ut och gå, så någon jätte promenad har det inte blivit   . Så för att kompensera det så fick hon dra lite kedjor idag för att få jobba lite meraBench Press.


Har inte varit nått vidare kul väder idag, har varit mulet och små regnat mest hela dagenRain Cloud . Är så tråkigt när det blir mörkt så fortNo. Gick ut vid halv 3 taget då var det lite ljust ute, men efter ca 45 min var det inte ljust alls.


Dagens promenad blev i skogen och sen runt elljusspåret och hem. Den svängen blev ungefär 6 km.


Inte orkade jag laga nån mat heller, så det blev att hämta en pizza idag  Eating Pizza .


Dagens bilder är tyvärr inte mycke att skryta med, är verkligen inte lätt att få bra kort när det är halv mörkt hela tiden.


.

  

Inget kul väder alls ute.


        

Vinja passade på att kolla några bryggor idag. Var ju länge sen nu som hon skötte sitt jobb.


  

Hittade nått kul att gräva efter.


  

Mörkt, trist och geggigt o klockan är bara halv 3. Borde vara lite ljusare ute tycker man.


  

Vinja spanar på nått på andra sidan ån.


  

Här var det attans halt så det gällde hålla sig på kanten.


  

Dom här svamparna växte på en pinne som Vinja hittade. Har ingen aning vad det är, men Sigges matte kanske vet det.


  

Vinja väntar på att selet och kedjorna ska tas fram.


  

Vinja redo för ett arbetspass med kedjorna.


.

Efter denna bild började det bli så mörkt så det gick inge bra att fota, tyvärr. Sen var det attans halt på nästan hela elljusspåret så det var ingen ide ha kameran uppe i fall man skulle dratta på ändan.


Nu ska jag kolla lite hur eran dag har sett ut och sen kanske kolla lite mera på Tv:n TV 1.


Hoppas att ni alla haft en bra dag med inte alltför mycke regn.


Make Someone Smile Today





 
 
Malin

Malin

12 december 2011 23:43

Bra att det finns sätt som du kan låta Vinja få jobba lite extra med så att du får ta det lugn och bli frisk i din takt!
Jätte fina bilder!
Hoppas verkligen du blir helt pigg o kry snart!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

13 december 2011 04:47

Vissa dagar är mörkare än andra - och vissa dagar tycks det aldrig bli ljust ute! :/

Sv: Ja, det kommer nog att bli speciellt att jobba vanlig heltid sen! :P

Jag räknar med att få ett par veckors vila efter allt - och sambon vill ju att jag ska komma hem så snabbt som möjligt! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

13 december 2011 07:35

Tycker bilderna var riktigt bra, ser ut att vara is på vattnet.
Skönt att det känns lite bättre:-)
Ha en skön Lucia, kanske lite glögg dödar bacillerna/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Sigge Svamphund

Sigge Svamphund

13 december 2011 08:51

Svampen är nån ticka, möjligen sidenticka.
Ingen matsvamp i alla fall.
Jo vi var på samma väg igår men bara början sen tog vi en helt annan.
Det där lappmöglet var lokalt där för här finns den inte och inte inne i E tuna heller

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
 Rudi

Rudi

13 december 2011 22:06

Skönt att du börjar må lite bättre nu. Du måste väl bli frisk till jul! Ut och släpa på kedjor i elljusspåret låter jobbigt nog ävenom man är frisk.

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

13 december 2011 22:08

Skönt att förkylningen börjar ge med sig.....äntligen. Se nu till att hålla dig frisk!!!
Tryggt att veta att Vinja kollar bryggor igen ;-)
Jaa, alltså, detta mörker? Solen kom fram i dag....tjohoooo, tänkte jag..........typ 5 minuter, sedan blev det mörkt igen :-(
Anledningen till den första steloperationen, var en stor trafikolycka. Fick en ryggskada. Därefter följde flera operationer, för att det är så svårt att få allt att sitta ihop. Hahaha, jaa, som en galge. Nej då, jag är, så klart väldigt rak i ryggen. Den går inte att böja, där allt material sitter. Och nej, massage är inget som fungerar ;-)
Hoppas din dag varit bra.
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards