Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

När Ska Det Sluta Att Blåsa & Varning

Av Heratorpets Vinja - 7 oktober 2011 22:00

Måste börja dagens blogg med nått mindre roligt. Bitchen från Usa är igång igen och flera av er har fått en länk till en hemsida. GÅ INTE IN PÅ DEN. Och om ni får/har fått nått medelende som står att att det är jag som skrivit eller från Vinja, SÅ ÄR DET INTE JAG.


Bitchen har öppnat en hemsida i Angie och Milos namn där hon bara skriver en massa osanning om dom. Hon har stulit en massa bilder från min blogg och från Angies gamla hemsidor och lägger ut dom och en massa annat.


SÅ VAD NI ÄN GÖR, GÅ INTE IN DÄR OCH LÄS HENNES LÖGNER FÖR ATT INTE GYNNA HENNES EGO MED EN MASSA BESÖKARE I HENNES STATISTIK. ALLT SOM STÅR DÄR INNE ÄR BARA SVARTMÅLNING AV ANGIE O MILO.


Den ända hemsida/blogg som Angie har är den som är länkad på min sida. Om ni vill veta vad för galning som vi haft att göra med dom senaste månaderna kan ni läsa vad Angie skrivit på sin sida som är http://www.angieorex.se/ På den sidan finns en massa att läsa om den hemska människan.


--------------------------------------------------------------------------------


Nu över till nått trevligare, nämligen dagens blogg.


Har inte varit nått vidare väder här idag heller   . Har blåst som faan idag ocksåWindy och även regnat en hel del.


Men på em så blev det lite bättre och även solen kom fram   , men det blåste rätt mycke. Hade ju tänkt ta en långis idag, men både vädret och en början till förkylning gjorde att vi fick nöja oss med en mindre sväng. Började redan känna igår kväll att halsen inte kändes bra   .

Så det blev en sväng i skogen där det inte blåser lika mycke. Även idag så fick vi sällskap av Angie och Zäpo efter halv vägen då vi möttes på elljusspåret.


Dagens sväng blev drygt 6 km.


Nu ska jag försöka få till lite bilder om det går. Sitter nämligen vid våran bärbara dator då strömmen försvann i hela Torshälla för drygt en timme sen   . Satt precis och bloggade och hade sån attans tur att jag sparade inlägget strax innan strömmen försvann. Det kallar jag att ha tur   .


.

  

Regnet öste ner på fm.


  

Så här såg det ut när vi var på väg ut.


  

Vinja läser lite nyheter.


  

Min fina flicka.   .


  

Finns fortfarande lite vackra höstfärger ute.


  

Vinja poserar lite på berget.


  

Vinja hittade en rolig vedklabb att leka med.


  

Stolt Vinja med sin vedklabb.


  

Härligt med solen.


  

Ännu mera vacker sol.


  

Fina Zäpo.


  

Vinja med en pinne.


  

Snodda pinnar är bäst tycker Zäpo som lyckades sno pinnen från morsan.


  

Mor och son.


.

Nu har strömmen kommit tillbaka som tur är   . Inte kul att sitta en fredags kväll i mörkret   . Tur det fanns en massa värmeljus hemma   .


Håll tummarna att det blåser mindre i morgon.


Ha en fortsatt skön fredagskväll   .








 
 
Patricia

Patricia

7 oktober 2011 23:11

Ja, det verkar vara en mystisk människa som gör så!!!
Annars verkar din dag varit bra med som vanligt härliga bilder trots blåsten.
Håller tummarna att det blir en fin helg.
Vov o Kram!

http://www.grabbarnaboys.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

7 oktober 2011 23:17

Först!!! Har inte varit hemma i dag, så jag såg kommentarerna nu. Reagerade på stavningen av Vinja, och blev lite misstänksam. Gick så klart inte in. Kommentaren stämde inte heller överens med hur du brukar skriva. Vilken hemsk människa! Hörde på radion, att dom nu ska sätta in större resurser för att få tag på dessa stalkers.

Vad trist, när man börjar känna sig hängig. Regnar och stormar det, blir allt ännu värre :-(

Snacka om att vara elberoende!!! Jag kan inte ens gå in på datorn när vi har strömavbrott. Mitt batteri på den bärbara är helt slut. Visst är det hemskt ;-)))
Kramar från mig.

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Britt Marie o Rudi

Britt Marie o Rudi

7 oktober 2011 23:27

Vi har varit på Teatern i Eskilstuna i kväll och fick höra sen att det varit strömavbrott hos er i Torshälla. Folk i stan är ju inte så vana vid det som vi lantisar så jag kan tänka mig att det blev lite jobbigt. Men det var tydligen inte så långvarit, tack och lov.
Sängdags efter en låååååååååång dag!

http://wwww.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

7 oktober 2011 23:42

Men herregud!!! Vad sysslar jag med???
Min kommentar hamnade bland dina frågor??? Så jag gör. Kanske dags för lite sömn, haha

Natti, natti!

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Junitjej

Junitjej

8 oktober 2011 00:39

Vilken galen människa!! Jag har nu tagit bort kommentaren från henne, där hon skrev länken till hemsidan. Tyvärr hann jag besöka sidan, men jag tyckte inte hemsidan stämde överens med dig.

http://junitjejen.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

8 oktober 2011 00:44

Just det!!! Nu hittade jag den ;-)(Mailen) Om jag skriver Vinja, så vet jag vad det är, haha. Tog bort din kommentar med adressen, ifall den där människan ser den.
Kram igen :-)

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

8 oktober 2011 01:03

Klart man inte kan bli sur på dig ;-)

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Ingen bild

Annica,Älsa o Ästher

8 oktober 2011 07:40

Jaha jag läste ju för fort i min blogg och hamnade där förstås=( grr...vilken hemsk människa:( fortsättningsvis ska jag läsa ordentligt innan jag kollar en sida=) nu ska jag ta bort hennes kommentar=)

 
Katarina, Nanna & Leia

Katarina, Nanna & Leia

8 oktober 2011 08:30

Vilka fina höstbilder på hundarna!
Och tack för varningen.

http://hunddagboken.blogspot.com

 
Ingen bild

Bamse och Valle

8 oktober 2011 09:01

Ja här är den också raderad. Att det finns så sjuka människor, kan man bara inte förstå. Tack för gratulationerna. Ha en härlig helg nospussar från brorsorna i Norr

 
Monica

Monica

8 oktober 2011 09:55

Ja nätet kan vara otäckt, fick hon tag på alla uppgifter från google tro?
Fina höstbilder, hihi det där med att släpa på en vedklabb tills huvudet hänger i backen känner vi igen.
I dag blåser det inte men är istället bara 4 grader varmt nu.
Ha en bra lördag/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
sandra

sandra

8 oktober 2011 09:57

Har tagit bort hennes kommentar nu...vilken människa...varför gör man så???

http://www.zamantha-freija.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

8 oktober 2011 10:05

Ja, nog är hon sjuk allt! :/

Jag har inte publicerat några av de kommentarer jag fått, och även varnat en vän till mig som blivit vän med "henne" på FB.

http://www.henrikolsson.eu

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

8 oktober 2011 10:38

Att hon inte ger sig??? Tog bort ytterligare en nu.....Jag förstår ingenting av vad hon skriver. verkar så meningslöst, eller hur? Vad får hon ut av det, undrar jag?
Ha en bra dag
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Sarah

Sarah

8 oktober 2011 18:40

Jag tyckte den kommentaren var lite konstig men tänkte inte mera på det. Jäkla människa som håller på!!! :(

http://chanellie.bloggplatsen.se

 
Sofie

Sofie

8 oktober 2011 21:12

Har också fått en kommentar men såg direkt att det var nått konstigt med den. Den var adresserad från dig men det stod ju inte som det brukar göra. Den blev raderad. Ibland är det verkligen skönt att godkänna kommentarer innan de kommer ut på bloggen.

http://maysan-astrid.blogspot.com

 
Angie & Zäpo

Angie & Zäpo

8 oktober 2011 21:35

Vill TACKA ER ALLA för er förståelse och givetvis vill jag oxå tacka dig A-M för att du e så go <3 !!
Ja, djupt störd e Ana Ballout som UFO't heter !! Finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag avskyr denna människa !!! Men en sak e säker och det är att hela denna historia kommer ALLA att få höra STORT en vacker dag :) !! Jag/Vi kommer att skratta sist och det håller glöden uppe för hon ska sitta bakom lås & bom i ett ruttet fängelse när jag/Vi e klara :D
Kramizar Till Er Alla Goa Människor <3 <3 <3 !!

http://teamaroz.bloggplatsen.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

8 oktober 2011 22:04

Sv: Ja, det är verkligen synd att man inte kan få stopp på kärringen enklare!

http://www.henrikolsson.eu

 
Hillman

Hillman

9 oktober 2011 14:08

Jodå fanskapet har varit och skrivit på min blogg men eftersom matten ska godkänna allt som skrivs, så kollade hon vad det var men i samma stund klippte hon ned sidan och tog bort det som den där galningen skrivit. Vem fasen har släppt en sån människa lös, matten råder dig att polisanmäla händelsen innan det går för långt. Vet inte om det är åtalbart men jag tror det säger matten.

Jaså, strömlös nä det har vi klarat oss från trots att det blåste igår så jag trodde att de stora tallarna skulle komma in genom taket och hälsa på. Fast idag är det etter värre, kolla på bloggen får du se, hihi.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards