Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Heratorpets Vinja - 14 september 2011 23:20

Fm idag gick i slappandets tecken, roade mig lite vid datanComputer och sen vid TV:n en stundTV 3 .


Vid halv 2 lyckades jag rycka upp mig och gick ut en promenad med VinjaWalking The Dog Female . Har blåst en del även idag men inte på långa vägar som igår. På fm var det rätt mulet, men sen efter lunch så blev det kanon väder och solen kom fram   .


Dagens promenad gick ut mot udden och ut mot Kolsta, sen upp genom skogen och hem. Fick ihop lite drygt 7 km på dagens promenad.


Var rätt skönt i skogen där det inte kändes så mycke att det blåsteWindy.


Händer inte så mycke när man går själv, men lite kort på Vinja och lite natur lyckades jag få ihop   .


.

  

Vinja poserar lite på en stubbe vid ån.


  

Hittade en kul pinne.


  

Dom flesta åkrarna är skördade nu.


  

Familjen flugsvamp växte på stigen.


  

Fanns en del geggpölar som Vinja gärna sprang i. Just denna lyckades jag hindra henne.


  

Utsikt över åkrarna.


  

Vinja poserar lite i skogen.


  

Min lilla sötnos.


  

Det blir så mörkt och trist när dom plöjt åkrarna.


  

Lite vattenpaus måste man också ha.


  

Här är vi på elljusspåret.


  

Härlig blå himmel hade vi idag.


.

Efter promenaden passade vi på att slappa lite igen jag och Vinja. var så skönt så   .


På kvällen mulnade det tyvärr på igen och började att regna   . Kom upp riktigt mörka läckra moln, lyckades även ta ett kort som man ser dom häftiga molnen.


.

  


.

I morgon fm så ska jag träffa Jessica o Gnista och gå en promenad. Hoppas det är bra väder då   .


Nu ska det bara kollas in en snabbis hos er och sen är det dags att sova lite   .


Hörs i morgon igen   .







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards