Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Heratorpets Vinja - 8 september 2011 22:42

I morse tänkte jag NEEJ inte regn idag ocksåRain Cloud. Men som tur var det bara dåligt väder på morgonen för nån timme senare så kom solen fram   . Så idag så blev det en tur till klubben och ragga lite folk till ett framåtsändande.


Hittade 2 villiga kandidater, men när dom sen kom ner så var det 4 st som kom och det blev en hel grupp   . Och hur gick själva framåtsändandet då.......Jo det gick både bra och dåligt. Det jag ville med träningen var att hon skulle strunta i gruppen, och det gjorde hon   . Men själva framåtsändandet var väl inte så lysande   , hon gjorde som hon brukade och gick och "vallade" och kollade in matten.


Efter gruppträningen hade jag sån tur att Marie-Louise kunde kommendera mig genom hela elit lydnaden och se hur hon gick. Hon gick väl rätt okej så går hon så på en tävling får jag vara nöjd.....Men tyvärr så gör dom ju oftast inte det  Thumbs Down .


Men, men jag hinner inte lära henne nått så mycke bättre till helgen så det får bli som det blir. Ska försöka hinna med ett litet träningspass i morgon också för jag är ledig då.


Nått mera än att träna på fm innan jobbet blev det inte. Inte heller blev det några bilder från träningen, bara 2 kort på klubben och appellplan. Sen på pärlan i bilen efter träningen.


.

  

Pärlan efter avslutad träning.


  

Våran fina klubbstuga.


  

Och våra otroligt välskötta planer   .


.

Nu är det snart dags att sova lite, börjar bli fruktansvärt nervös  Hurry Up. Och hur jag ska klara av att tävla 2 dagar i rad kommer verkligen bli en gåta. Jag som oftast inte kan äta från em innan den dagen jag tävlar tills hela tävlingen är klar. Kommer ju vara utan mat 2 dagar om det vill sig illa  Hmm 2 .


Att tävla måste vara världens bästa bantnings medel, iaf för mig  Wink.


Hoppas ni alla haft en skön dag med era vovvarPuppy 1.


Natti, Natti Dreaming 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards