Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Heratorpets Vinja - 30 augusti 2011 20:17

Idag har det hänt absolut ingentingPouty. Har ju som sagt jobbat i natt och var så seg när jag gick upp strax efter kl 12. 


Det var kanon fint väder ut med sol och blå himmel Sunny så det hade varit jätte härligt att komma ut och gå en sväng. Men kroppen och knoppen ville inte alls vara med idagSorry .

   

Det blev bara en tur in till stan för att hämta lite ägg och sen ner på Clas Ohlson och köpa mig en Back Tracker. Så nu måste jag bara försöka ta och lära mig den inna lördag nu om Vinja får för sig att gå på upptäcksfärd i Norrköpings skogen ocksåWink.


Så det blev en liten vilodag för min lilla pärla idag, vilket inte gör så mycke. För i morgon kväll ska jag träffa Janne på bruks för lite spår och lydnadsträningThumbs Up .


Så idag så blev det verkligen fattigt med kort Sadly I Can't. Några stycken lyckades det i alla fall bli.


.

  

En vacker soluppgång mötte oss på våran morgon rastning.


    

Två bilder på lilla pärlan på våran korta rastning.


  

Här är nya underverket, bara hoppas jag lär mig hur den funkar också Hmm 2.


.

Nu är det snart dags att åka och jobba. Väldans tur det är sista natten Thumbs Up. Sen är det bara ladda inför lördagen och hoppas på det bästa. Även om det är certen man vill ha, så just nu så är det en halv seger bara vi kommer till slutet. Har verkligen ingen lust gå vilse igenSad.


Med lite tur så hörs vi under natten, om inte så får jag titta in hos er i morgon.


Bye, Bye Hello










Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards