Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Heratorpets Vinja - 28 augusti 2011 23:30

Blev inte riktigt som vi tänkt oss idag   . Tanken var ju att jag och Angie skulle åka till Jolle basen och låta hundarna simträna lite   . Men tjosan hejsan vad vi blev blåsta på konfekten   . Det började ju ösregna och åska i nattThunderstorms och det regnade även när jag vaknade. Så det var bara att ställa in simplanerna.


Vid 10-taget så började det bli bättre väder och vid 11-taget så gick Vinja o jag en liten promenad. Blev bara Lilla Göksten som är ca 4 km. Men den fick väl duga då jag inte han så mycke mera.


Självklart blev det ännu bättre väder lagom när jag åkte till jobbet, då kom minsann solen fram   .


Får hoppas det är bättre väder på dan i morgon för då är jag ledig   , fast inte helt ledig då jag ska ut på kvällen och jobba natt.


Våra bilder från dagens lilla runda kommer här.


.

  

Mycke roliga vatten pölar fanns det att springa i.


  

Hallå där, försöker du gömma dig.....


  

Mattes sötnos.


  

En liten söt lila blomma hittade jag.


  

Hmm, här kan man undra vad dom tänkte.....Närmare än så här kan man väl inte komma sopptunnanHmm .


  

Hamnen i Torshälla.


  

Hmm, ja alla sätt är väl bra utom dom dåliga. Kanske blir nya modet det här   .


  

Fick posera lite på stenen.


.

Sen var det hem, käka och vila lite innan det var dags att åka till jobbet.


I morgon är ju en ledig dag så jag hoppas vädret är på min sida då. Om vi har tur kanske det kan bli badväder i morgon i stället, men jag tvivlar starkt.


Hoppas att ni alla haft en skön söndag.

Natti, Natti och hörs i morgon Hello.


Här är den Carina   .














Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards