Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2011

Varit På MH

Av Heratorpets Vinja - 20 augusti 2011 22:58

Idag så har jag varit och tittat på MH. Det var 3st ur Vinjas kull Zäpo, Zyndra & Ziwa och en från Ingrids C-kull som jag var och filmade.


Det var verkligen inget lysande väder  Thumbs Down , det var mulet och småregnade hela dagen så inte var det lätt att filma och fota. Jag kunde tyvärr inte fota själv så jag fick låna ut kameran. Tyvärr så glömde jag låna ut den när Zäpo gick så tyvärr finns det inga kort från honomPouty.


Här kmmer lite blandade kort från dagens MH. Blev tyvärr inte från alla moment då många kort inte blev så bra pga av vädret. Börjar här med lite bilder på Enduros Cax.


.

     

Avståndslek.


   

Dumpen.


   

Skrammel.


   

Spöken.


   

Lek 2 innan skottet.


.

Så var det dags för Heratorpets Ziwa.


.

   

Kontakt/lek.


   

Förföljande (lilla bytet)


     

Avståndslek.


     

Skrammel.


     

Spöken. 


  

Lek nr 2, innan skotten.


Sist ut var Heratorpets Zyndra av Z-kullen.


.

  

Hantering.


    

Avståndslek.


    

Dumpen.


  

Skrammel.


  

Spöken.


       

Lek nr 2 och skott.


.

Vid 2 tiden så var vi klara och åkte hem. Var skönt att komma hem och vila ryggen lite för det blir jobbigt att filma så mycke.


På kvällen så gick jag och Vinja lilla Göksten Walking The Dog Femalesom blev ca 4 km.


Eftersom Vinja måste väl få vara med i sin egen blogg lite grann i alla fall så kommer det några kort från våran promenad.


.

  

Utsikt från slussen över ån.


  

Mattes fina flicka.


      

Solen på väg ner.


  .

Nu är det hög tid att gå och lägga sig, för i morgon fm ska jag och Angie träffa Janne och spåra lite.


Måste även berätta att Ingrid med Enduros Allt-I som är och tävlar SM i rapport leder efter första dagen när dom gjort rapporten och platsenWoohoo! . Dom är verkligen så otroligt duktiga Bravo!. Så håll nu tummarna för dom i morgon så att det räcker till en pall plats#1 Trophy, det är dom verkligen värda som kämpat så hårt.


  


Nu ska jag bara kolla in en snabbis hos er och sen lägga mig.


Hörs i morgon.

Natti, NattiPillow












 
 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

20 augusti 2011 23:52

Attans otur med vädret :-( Och inte kan vi göra ett skit åt det! Bara att gilla läget :-)
Hoppas det går bra för All-I i morrn'.
Ha det så kul på "spåret" i morgon, och att vädret då är bättre ;-)
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Monica

Monica

21 augusti 2011 06:35

Alltid roligt att titta på MH och är man sedan lite inblandad som du är är det extra roligt.
Börjar bli orolig;-(((( eftersom det inte tycks hjälpa med Canikur, ska åka till Albano till 10 och köpa Pro-kolin.
Ha en bra dag;-))))

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Angie & Zäpo

Angie & Zäpo

21 augusti 2011 08:02

Skoj vi hade igår :D !! Ska bli spänande att se filmen sen !!!!!
Nog är jag nöjd över min pojk allt :D !!!

Självklart håller vi tummarna för Ingrid & Allt-I !!!

Vi ses om en stund :D ...Kramen !!

http://teamaroz.bloggplatsen.se

 
sofie

sofie

21 augusti 2011 09:49

trist att ni inte fick öppehåll i vädret. Men ni hade nog bra kläder :)Själv inhandlade jag mina första regnkläder igår så nu får det gärna regna lite haha.

Superkul att din vän Ingrid ledde SM igår efter första delen. Håller tummarna att hon hamnar på pallen.

http://maysan-astrid.blogspot.com

 
Sarah

Sarah

21 augusti 2011 18:35

Vilken vacker huvudbild på Vinja! :)

http://chanellie.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

21 augusti 2011 20:01

Det där hade Vinja klarat lätt som en plätt, hon är ju världsbäst, hihi. Du skulle höra mattens ylande över dina tjusiga bilder den med slussen tyckte hon var finast, jag gillade Vinja bilden bäst så dä så.

Taxpussisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ulf

21 augusti 2011 23:29

Vilken fin huvudbild. Vackert huvud och underbara ögon.
Ulf

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards