Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Heratorpets Vinja - 9 augusti 2011 22:30

Den här dagen har försvunnit rätt snabbt tycker jagHmm 2 . Mycke beror väl tyvärr på att man är rätt seg startad på morgonen Wake Up. Men har man semester så kan man ju faktiskt få unna sig att slappa lite. På måndag så är semestern slut och det är slut på långa sovmornar Pouty.


Har i alla fall lyckats spendera lite pengar idag Money, det är nått som inte alls är svårt att lyckas med Wink.


Var på apoteket och inhandlade lite värktabletter och annat. Sen till KappAhl där det egentligen bara skulle köpas några BH:ar, men jag lyckades ramla på några snygga toppar som också fick följa med hem.


Trodde nog det var färdig shoppat nu för min del.....Men då gick jag förbi Akademibokanhandeln och vad såg jag där tror ni......Den sista boken om Grottbjörnens folk hade ÄNTLIGEN kommit ut. Den näst sista kom väl för ca 10 år sen och jag har och har läst alla. Så självklart var jag tvungen att köpa den sista i serien som heter De målade grottornas land. Så nu har jag lite att göra då boken är på 668 sidorPhew.


Ska bli spännande se hur lång tid den tar att läsa, förr när jag läste väldans mycke så var jag rätt snabb att läsa. Men nu har jag nog tacklat av lite.


På em så åkte jag och Angie till Jollebasen med vovvarna. Har varit blandat väder här idag med ena stunden jätte varmt Sweaty, för att nästa stund bli mulet Black Cloud.


Ca 30 min blev dagens simpass och dom fick sig en del intervaller också. Är kanon att ha sånt bra badställe såna här varma dagar Thumbs Up. Och inte har det börjat nån algblommning änWakka Wakka hoppas det inte kommer nån heller.


Lite bilder från badandet blev det ju självklart, inte så många för hur mycke kan man variera sig när man simmar   .


.

  

Mor och son i vattnet.


  

Zäpo i badet.


  

Vinja med badleksaken.


  

Zäpo trivs i vattnet.


  

Vinja i närbild.


  

Mörka moln dök upp och det kom även lite regn.


  

Men kan ni inte skynda er att kasta i leksaken nångång.....


  

Full fart ut i vattnet.


  

Mattes snygging   .


.

I morgon bitti kl 9 så ska jag träffa Jessica & Gnista och gå en promenadWalking The Dog Female. Så det börjar väl snart bli dags att lägga sig om man ska orka upp i morgon.


Får hoppas att det blir bra väder i morgon, inget regn   men inte heller super hett   utan bara ett lagom promenad väder   .


Återkommer i morgon med förhoppningsvis lite bilder från våran promenad.








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards