Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Heratorpets Vinja - 5 augusti 2011 22:31

Det varma vädret har även varit här idagSunny. Är verkligen glad att man har Jolle basen att åka och simträna vid i denna värmeSweaty. På dagarna är det alldeles för varmt att gå så då passar det bra med lite simträning   .


Så det blev lite simning för Vinja och Zäpo även idag, ca 30 min blev simpasset idag.


Även Angie badade idag, helt vansinnigt tycker jag Crazy 1. Det är ju jätte kallt i vattnet  Cold Water. Men hon tyckte visst det var skönt, tror hon skojade med mig för allt under 25 grader är inte alls skönt  Disappointed 2 .


Ja, ja men Angie, Zäpo och Vinja tyckte det var skönt att bada  In The Pool . Själv höll jag mig på bryggan, räckte bra för mig   .


Lite bilder från dagens bad och när vi var ute vid ån kommer här.


.

  

Vinja spanar lite vid ån.


  

Kollade även att bryggan var okej   .


  

Men kan du skynda dig att fota då så jag får bada nångång.....


  

Härligt att få simma.


  

Zäpo tycker också det är skönt i vattnet.


  

Angie och Zäpo.


  

Angie och Vinja.


  

Mor och son   .


  

Inspektör Vinja kollar så att bryggan vid Jolle basen är okej.


  

Poserar på bryggan.


  

Fina gossen Zäpo.


  

Mattes älskling.


  

Jag tycker att jag kan få bada mera.....


.

Efter badet blev det en tur till Slagsta för att äta lite glass  Ice Cream. Det var mums   .


.

  

Jag åt en Banana Split.


  

Angie åt kulglass.


.

På kvällen så blev det en promenad ut mot våtmarken  Walking The Dog Female, blev en sväng på ca 6 km. Var så skönt att komma ut och gå lite.


Lite bilder blev det från promenaden, tyvärr inte så många då det började bli lite mörkare ute så korten blev inte så bra. Men några stycken busbilder blev det allt   .


.

   

Kul med bus.


  

Kom igen då....


  

Tjoohoo vad kul vi har.


  

Snälla....Vi kan väl få bada bara lite.....


  

Så kul dom har tillsammans.


.

Ja, så har min och Vinjas dag sett ut idag. Just nu regnar det lite ute så man får väl se vad det blir för väder i morgon.


Nu ska jag kolla lite hos er vad ni gjort för kul idag. Kanske inte hinner alla nu i kväll, men då får jag ta resten i morgon fm.


Ha det så bra  Kisses.

 









Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards