Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Heratorpets Vinja - 4 augusti 2011 23:09

Har inte hänt så mycke i dagPouty. Vi har haft väldans varmt även idagSweaty, så även idag så blev det simträning vid Jolle basen   . Ca 40 min simmade Vinja och Zäpo idag.


Verkligen kanon att ha tillgång till så bra badställe när det är så varmt ute. Det ändå tråkiga är ju att mattarna inte får så mycke motion. Men det är väl huvudsaken att hundarna får sin motion   .


Men jösses vad den här semestern gått fort, snart är det bara en vecka kvar av den  Sad. Sen försvinner ju dagarna tyvärr så fort när man lägger sig så sent och då kommer upp sent. Fast egentligen är det ju rätt skönt att bara ta det lugnt och göra som man vill när man ledig  Tanny.


Lite bilder från dagen blir det. Men tyvärr inte så många, blev tyvärr många dåliga bilder från badet så när jag rensat klart var det inte mycke kvar  Sadly I Can't .


.

  

Vinja softar lite i skuggan vid ån.


  

Min lilla sötnos.


  

Hittade en kul pinne på hemvägen.


  

Zäpo kämpar på i vattnet.


    

Vinja njuter i det svala vattnet.


  

Zäpo kastar sig i vattnet.


  

Vinja full fart ut i vattnet.


.

Efter badet så åkte jag en sväng till DjurMagazinet och köpte lite växter till akvariet. Tänkte jag skulle göra ett nytt ryck och se om man kan få fiskar och växter att överleva   . Man tröttnar ju tyvärr när man ser att det bara blir mindre och mindre fisk  Fish  Fish  Fish och växterna blir bara färre o färre.


Men nu ska jag se om jag orkar fixa till det. Ska även köpa lite mera fisk, men först måste jag få ordning på vattnet för det är nog inte många nya fiskar som överlever där just nu  Blah.

  

Ja , ja vi får se hur jag lyckas denna gången, och framförallt hur länge jag orkar hålla på med det innan jag tröttnar igen.


Hmm, eftersom klockan "bara" är halv 12 nu finns det ju en liten chans jag kan komma i säng lite tidigare än jag brukar. Vore ju inte helt fel  Wink.


Hoppas att ni alla haft en skön dag med era vovvar.

Ha det så bra så hörs vi i morgon igen Hello.








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards