Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Första Träningsdagen På Lägret

Av Heratorpets Vinja - 28 juli 2011 23:59

Ja då är första dagen på lägret slut. Idag så har jag och Vinja varit med och testat på lite sök. Var bara dom första hitta övningarna eftersom hon inte gjort sånt förut.


Vinja tyckte det var kanon kul   och jag tyckte hon var duktig.


Har varit lite blandat väder här idag. När vi var i Kjula och körde sök så kom det en liten regn skvätt   , men större delen av dagen så har det varit rätt varmt   . Var meningen jag skulle kört lite lydnad på em, men eftersom det var rätt varmt ute och hon var rätt trött efter söket så blev det bara vila på em   .


Har fotat lite från söket idag, tyvärr så blev ju inte alla hundar fotade för jag figgade till några och sen körde jag Vinja. Men några bilder ska ni få se, bara hoppas det inte tar allt för lång tid att ladda upp dom nu.


.

  

Johan och Enduros Denver.


  

Linda och Enduros Clicker.


  

Jenny och Bråka.


  

Lilla malle valpen Asta.


  

En trött Vinja efter dagens sökarbete.


.

Ja det var en liten kort uppdatering vad vi gjort idag. I morgon fm så blir det mera sökträning för Vinja och mig. Ska bli kul se vad hon kommer ihåg från dagens träning.


Ska försöka hinna med en snabbis in till er också nu, men klockan är snart halv 1 och klockan ringer 7 i morgon   .


Hoppas att ni alla haft en bra dag.

 
 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

29 juli 2011 00:44

Så bra, att du fått lite ström!!! Kul att se bilder från dagen. Sök har vi aldrig provat. Låter kul. Vilken gullig valp :-) Är ni många deltagare på lägret?
Här har vi också haft det så där äckligt varmt, pust!
Hoppas du får en bra dag, även i morgon.
Snacka om trött Vinja, hihi
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

29 juli 2011 08:36

Jösses så söt Asta var!!! =)

Sv: Det är ju synd att du känner att du måste låsa kommentarerna!

Det är hemskt vad en vidrig liten människa kan ställa till med! :(

http://www.henrikolsson.eu

 
Kicki

Kicki

29 juli 2011 09:14

...kul med läger...e de någon kennel som håller i den??...här e de lågvattenmärkt för hela slanten så jag har ingen lust med nått just nu...men men de e ju så mellan varven...

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Jessica

Jessica

29 juli 2011 09:37

Då har man läst i kapp lite igen:)

Kul med läger och bilder därifrån såklart:)

Angående kommentarer fick jag en kommentar från en "ssarag" från en tysk server, dom hade angett din bloggadress men jag antar att det kan vara något slags spamrobot. Den fastnade hur som i mitt spamprogram för kommentarerna.
Drygt med sånt där:(
Så ja det är nog bäst att manuellt godkänna dina kommentarer ett litet tag i alla fall.

Ha en skön lägerhelg:)

http://www.yrlabus.se

 
Monica

Monica

29 juli 2011 10:15

Vilken mysig liten burk du har, härlig bild på en sängmysande Vinja.
Sök är det roligaste som finns även uppletande av föremål är kul Kajsa den stora stjärnan hittar nog en nål i en höstack.
Ha en kul dag med söket;-)))))

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
becca & olga

becca & olga

29 juli 2011 11:47

Vad kul det låter med läger :D ch fina bilder, Asta var ju för söt :) hihi Hur många dagar håller lägret på?

http://www.aktivmedhund.wordpress.com

 
Sarah

Sarah

29 juli 2011 12:56

Massa fin hundar!! Hälsa till Christer och Zaiko :) KRam

http://chanellie.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

29 juli 2011 16:24

Det går säkert bra i möra, för Vinja är sååå duktig.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Angie & Zäpo

Angie & Zäpo

29 juli 2011 19:10

Tjoho !
Det verkar som ni har för en del skojiga saker därborta :D Härligt !! Som det ska vara :) !
Sicken sötnos till valp som fick vara med på kort i er blogg <3 !!
Jag har svarat dig i min blogg förresten ;)
Kramizar !!

http://teamaroz.bloggplatsen.se

 
Junitjje

Junitjje

29 juli 2011 20:33

Vad kul med läger!!
Det skulle vara kul att vara på läger med ens hund, men jag tror min hade varit mest intresserad av att leka med de andra.

http://junitjejen.se

 
Cruellas sida

Cruellas sida

29 juli 2011 20:42

låter som att ni har det riktigt roligt! Hoppas det fortsätter så!

http://crllaue.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

30 juli 2011 00:57

Ingen blogg idag?! Samma här ;-) Klockan blev alldeles för mycket. Hoppas det gått bra för er, och att det inte vräker ner regn!
Vi ses i morrn´.....eller kanske blir det i dag ;-)Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards