Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Heratorpets Vinja - 17 juli 2011 21:48

På fm idag så har det varit ett kanon väder ute med sol   men ändå än mera lagom temperatur.


Åkte och hämtade Zäpo och Rex vid lunch tiden eftersom Angie jobbade. Gick en liten bit ut mot vägen mot våtmarken. Vinja och Zäpo var busiga och lekte en del.


.

  

Vinja tyckte hon skulle få bada lite.


  

Rex hittade lite intressanta nyheter.


  

Alla samlade.


  

Busiga vovvar.


  

Kul har dom bägge två.


  

Rex poserar ute på gärdet.


  

En huvudbild blev det också.


  

Zäpo tar en paus i gräset.


  

Hela gänget ute och kollar bryggan.


      

En massa bus och skoj blev det.


  

En söt Zäpo.


  

Vinja hittade en pinne på väg hem från bilen.


  

Som bara blev flis efter ett tag.....


  

Vad då flis....Jag har väl inte haft sönder nån pinne.....


.

Sen blev det hem och vilade en liten stundSleeping. Eftersom det var så fint väder ute så var tanken att vi skulle åka och simma lite på em med vovvarna   . Men när jag vaknade lite senare så vet jag inte var det fina vädret tagit vägenThinking. För nu var det jätte mulet ute och regnet hängde i luften Black Cloud.


ade glömt kameran i bilen kom jag på när Vinja skulle ut så jag gick och hämtade den. Tänkte vi skulle ha gått en liten sväng Walking Dog, men det började att regnaRain Cloudså det blev hem och slappade vid Tvn en stund Recliner.



Får se vad som händer i morgon. Enligt väder prognoserna så säger det regn hela dagen, hoppas dom har fel.


Ha det så bra och sköt om er där ute  Blow Kiss 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards