Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Heratorpets Vinja - 11 juli 2011 19:47

Eftersom det även idag varit rätt varmt ute   så blev det en tur till Jolle basen för mig , Angie och hundarna. Alla uppskattade som vanligt att få simma omkring i det svalkande vattnet   .


Blev ett simpass på ca 35 min och även en massa intervaller. Vinja tyckte som vanligt att hon kunde simmat mycke längre och var som vanligt besviken att behöva gå upp från vattnetPouty .



Ett gäng badbilder kommer det här.


.

  

Zäpo och Vinja.


  

Hela gänget.


  

Rex och Zäpo par simmar.


  

Fina Zäpo.


      

Rex, Vinja och Zäpo efter varsin intervall.


  

Rex med sin dummy.


  

Det blir lite trångt vid bryggan ibland.


  

Rex försöker hinna i fatt Zäpo.


  

Angie torkar Rex efter badet.


  

Vadå trött....jag är ju hur pigg som helzzzzt......Eller kanske inte   


  

Blomster bruden.


  

Så härligt att rulla sig i gräset efter man badat.


.

I kväll ska man försöka komma i säng i tid om det går. Klockan ringer nämligen kl 4,30 i morgon bitti  Alarm Clock . Kommer verkligen inte bli lättThinking. För mig är det super tidigt, men för Henrik "Mannen som kan prata om hundar" är det rena sovmorgonen antar jag   


Sen kommer jag ju inte kunna föra mina nattliga inlägg med Quila och Ronjas matte.  Är kul när man upptäcker att man inte den ända som inte sover om nätterna  Wink.  Som tur så är det bara 4 dagars jobb.


Nu ska jag skynda mig in och kollat vad ni gjort under dagen innan jag måste fixa för morgondagen.


.

Om ni föresten undrar varför det fortfarande är vinter på Vinjas hemsida beror det på 2 saker. För det första så tokar sig webs så mycke att Angie inte kommer in och kan ändra nåttThumbs Down . Sen är det så att den där tokiga människan från usa har varit inne och kapat hemsidan så vi kommer inte åt den Pulling My Hair Out. Sen har Angie även börjat på en ny sida till mig som skulle vara lättare att hålla på med men även denna har hon kapat och ändrat lösen på så vi inte kommer in på den heller Soapbox. Tänkte bara berätta i fall ni undrade och tyckte det var konstigt med alla vinter bilder.

Vi hoppas att vi ska kunna få tillbaka mina hemsidor så småningom.


.


Ha det så bra så hörs vi i morgon Heart Glasses









Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards