Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Heratorpets Vinja - 10 juli 2011 23:20

Den här dagen vet jag verkligen inte vart den tagit vägen Thinking. Vaknade vid kl 10 och var fortfarande trött  Sleeping, fattar inte varför.... Visst var kl 2 innan ja kom i säng men jag fick ju ändå sova i 8 timmar.


Rasta i alla fall Vinja vid 10 och sen in och gav henne frukost. Sen hamnade jag i sängen en liten stund till. Masade mig väl upp efter ett tag och åt frukost  Sipping Teaoch passade på att kolla på lite på Tv program som vi spelat in TV 1.

  

Vid 3 taget så gick jag ut och rasta Vinja och åkte sen till Nightmare Outlet och köpte några byxor till mig. Sen till Lidl för att handla lite mat att äta Spaghetti, hem laga maten och sen slappa en liten stund till.


Vid halv 9 på kvällen lyckades orka masa mig ut och gå en promenad med Vinja Walking The Dog Female. Nu gällde det välja rätt väg så jag inte skulle "fuska" och gena hem. Så det blev ut mot Kolsta och skogen hem för där finns iga genvägar hem som det gör om man går ut mot Viggeby Wink.


Fick ihop ca 7 km på dagens sväng. Blev tyvärr inte så mycke bilder för så fort man stannade så anföll alla skogens mygg Buggie 2Buggie.



  

Djungelbruden Vinja.


    

Självklart så besökte hon lite bryggor också.


  

För att få ihop lite mera kort så fick Vinja posera på en stubbe i skogen.


  

Hittade en bra pinne gjorde hon.


  

Riktigt busig var hon.


  

Att en pinne kan vara så kul.


  

Ett rådjur stod och spana mitt i åkern.


  

Kvällssol över Torshälla ån.


.

Som ni märker så försvann min dag och jag han ingentingPouty. Får hoppas jag är piggare i morgon för då är sista lediga dagen för på tisdag börjar jag jobba igen Thumbs Down. 4 fm till innan det är SEMESTER Na-na-na-na.


Nu ska jag kolla lite vad ni gjort idag, sen blir det nog en stund vid Tvn igen TV 3.


Hörs i morgon igen Blow Kiss.







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards