Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Heratorpets Vinja - 6 juli 2011 20:12

Idag har det varit varmt ute igen   så det blev en tur till Jolle basen för att bada liteIn The Pool.


Blev en simtur på ca 30 min och även en del intervaller i vattnet. Så skönt att man kan åka och simträna dom varma dagarna  Hand fan, men snart vet man väl inte om det tänker börja blomma här för då kan man ju inte bada längre  Thumbs Down . Enligt en kompis så blommar det på ett annat ställe här men det är ändå en rätt bra bit från där vi brukar bada.


Är bara hålla tummarna vi slipper algblomning en vid Jolle basen och om det blir att det går att bada på dom andra ställen som finns.


Lite bilder från dagens simtur kommer här.


.

  

Hej ni alla, här är det svalt och skönt   .


  

På väg efter sin badsak.


  

Mattes duktiga flicka.


  

Härligt att få simma.


  

Fint bad ställe är det här.


  

Kolla in skuttet ut i vattnet.


  

En nöjd Vinja efter dagens simträning.


  

Mysigt att ligga i gräset med bollen.


  

Liten blomsterflicka.


.

Har som sagt inte hunnit med så mycke mera idag då jag fortfarande har några nätter kvar  Pouty.


Nu måste jag göra mig i ordning och åka till jobbet. Med lite tur kan jag besöka er under natten  Wink.


 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards