Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Badat Vid Jolle Basen

Av Heratorpets Vinja - 30 juni 2011 23:29

Känns lite som man upprepar sig, men det har varit varmt idag också   .


Blev en tur till Jolle basen för lite bad för Vinja, Rex och Zäpo. Det var skönt tyckte dom i värmen . Idag blev det ett simpass på ca 35 min, blev även en del intervaller med badsaken.


Nått mera än att simma hans inte med idag innan jag skulle jobba. Inte skönt jobba i en varm fabrik när det är hett ute  Sweating 2. Som tur har vi svalt i kuren som vi jobbar i  Thumbs Up.


Nu är det några dagar ledigt  Too Happy 1, så skönt så. Nästa vecka börjar en del sin semester och företaget har bestämt att vi ska gå 4-skift under semester perioden igen. Verkligen inte kul då vårat lag åker på att jobba 4 nätter från måndag kväll  Kicking Dirt. Sen gör vi 4 fm veckan efter och sen är det semesterWoohoo!.


Lite bad bilder på vovvarna kommer här.


.

  

Hej alla mina blogg kompisar, tänkte bara berätta att det är super skönt i vattnet.


  

Rex njuter också i vattnet.


  

Zäpo har hittat en liten kvist som han simmar runt med.


  

Njuter i vattnet.


  

Fina Zäpo.


  

Vinja på väg efter sin sak och Zäpo ser ut att vara på väg att ta morsan.


  

Kolla in Zäpo när det stänker en massa vatten på honom.


  

Vinja ser ut som en lite känguru när hon skuttar i vattnet.


  

Rex vill ha sin boll.


  

Farbror Rex.

  

.

I morgon så ska det verkligen inte sättas nån väckar klocka på ringning  Alarm Clock 2 utan   jag ska sova så länge jag kan Pillow.


Får se vad som kan hända i morgon. Själv hoppas jag på lite svalare väder så man orkar göra nått. Skulle verkligen behöva ta tag i lite lydnads träning med lilla fröken. Men det får allt vänta tills det blir lite mera normal värme uteSunny


Bye Bye  Hello 
















 
 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

1 juli 2011 07:31

Näe....vad kan man göra.......bara bada! Dom blir verkligen avsvalkade i vattnet. Skönt att dom gillar det :-)
Oj då, 4 nätter på raken!! Hur många är det annars? 2?
Här blev det varken regn eller åska i natt, bara en tropisk värme, puh!
Sv. Joo, vi har tänkt skaffa flytväst, bara för att simningen ska ge mera. Nästa vecka börjar vi vår simkurs, då får jag hjälp med att prova ut västar :-)
Inte blir det mycket träning nu. Trist :-(
Ha en bra dag
Kramarom

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Anna & Nova

Anna & Nova

1 juli 2011 10:28

Ja det blir bad i stort sett varje dag nu när det är så varmt hihi. Simma i 35 minuter, de tär ju mycket bra :)
Den gröna flytleksaken, wubba som Vinja har är det en sådan som är speciellt för vattnet? Finns två olika typer har jag sett och den som inte är för vatten har kraftigare tyg. Funderar på om den också flyter eller om den sjunker som en sten hehe. Skall köpa en till Nova för jag tror hon skulle bli tokig i en sådan :) Men vet inte vilken sort som sagt.
Jag har en sådan orange dummies till Nova också den är super :)

Jättesöta kattungar din vän har fått :)

Hoppas du får en fin helg, jag skall på utflykt snart och äta en liknande glass som du åt :)

Allt är bra men ändå inte, men jag gör mitt bästa och kämpar på :)Kramar från västkusten

http://ellegaard.doggyblogg.se

 
Monica

Monica

1 juli 2011 11:13

I morse var det riktigt kvavt här;-( Kajsas tunga hängde i backen efter några meter.
Härligt att vovvarna har badmöjligheter i alla fall ser så mysigt ut.
Inte roligt att ha det varmt på jobbet också, man skulle sitta i ett kontor med ac men då skulle man väl inte vilja gå hem.

Helt rätt med Signe och Argos våra hemsnickerier, bredvid Signe är det Ebba och sedan Kajsa den grå.
Ha en bra dag;-)))

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Anna & Nova

Anna & Nova

1 juli 2011 11:20

SV: Tack så mycket, då skall jag se om jag inte kan få köpt mig en wubba idag :) Nova älskar att skaka på huvudet så tex snöret från en boll slår mot hennes kropp så därför tror jag hon kommer älska wubba med sina långa "ben". Hon är lite knäpp hihi.

http://ellegaard.doggyblogg.se

 
Sarah

Sarah

1 juli 2011 11:51

Ja det var han med fång men dom insåg igår på klinik att det inte var fång utan något annat. Han hade vätska hela buken och kunde inte räddas :(

http://chanellie.bloggplatsen.se

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

1 juli 2011 14:51

Fick Rex sin boll?? :P

Sv: Det har blivit svalare nu, och jag hoppas att det håller i sig! :) För vovvarnas skull! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

1 juli 2011 21:39

Sv: Då blev han väl glad :)

http://www.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards