Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Heratorpets Vinja - 22 juni 2011 22:56

Ja då var man äntligen ledig några dagar igen, det är så skönt   .


När jag sovit klart idag och vaknat till lite så åkte jag och Vinja ut till bruks för att träffa Laila och hennes grabbar.


Började med en liten sväng i skogen  Walking The Dog Female, blev sen en liten snabbis på plan med Laila och Izac som tränade en liten stund. Så duktig liten kille   . Efter det så gick vi och vallade av en ruta och körde lite uppletande med alla tre. Vinja var duktig och hittade alla   men det var inte lätt för gräset var rätt högt. Även Kenzo var duktig och hittade alla sakerna.


Var meningen att vi skulle kört lite lydnad också. Men både jag och Laila hade jobbat i natt och kände oss rätt sega och trötta  Sleeping , så bestämde att det tar vi en annan dag.


Lite bilder från dagen kommer här, är lite blandad kvalite då det var svårt fota när dom var i uppletande rutan. Men ni får stå ut med det som blev   .



  

Vinja tigger lite godis av Laila.


  

Kenzo och Vinja.


    

Duktiga Izac, helt koncentrerad på matte.


  

Bollen får man när man är duktig.


  

Söta Izac.


  

Fin kontakt.


  

Izac tränar ligg.


  

Inkallning.


  

Jag och Izac.


  

Redo att ut och leta.


  

Hittade sakerna gjorde hon också.


  

Men hallå....Skynda dig med belöningen då....


  

Vinja med ett av föremålen som hon hittade.


  

Kenzo på väg ut att leta.


  

Hittade också sina saker.


  

Skall träning.



Izac letade också lite men det blev inga bra kort.


När vi var klara så var det hem, äta och vila lite för kl 20,00 så hade vi en tid för simträning på Strömsholm   . Har ju inte varit nå vidare sim väder ute så vi tog ett träningspass inne i stället.


Idag så var sonen Zäpo med Vinja och simmade. Har en till simtid på söndag och då ska Rex få simma.


Vinja simmade ca 30 min och körde 2*2,5 min i Jet Streamen så hon fick sig ett bra träningspass idag.


Blev bara några bilder från badet, vissa dagar blir inte bilderna så bra där inne.



  

Zäpo tyckte det var kul att få simma.


  

Vinja stortrivs i vattnet också.


  

Zäpo och Vinja.



Efter badet så blev det som vanligt lite bus ute på gräsmattan. Är alltid lika uppskattat.



  

Kul att busa.


  

Vinja fick lite rullfnatt och Zäpo undrade vad morsan sysslade med.


  

Morsan på hugget.


  

Mor och son så fina.



Ja om inte kroppen ska tro den ska vara uppe en natt till gäller det att komma i säng snart. Ska försöka men känner jag mig rätt så dröjer det några timmar till innan jag hamnar i sängenCounting Sheep.


Hoppas ni alla haft en bra dag. 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards