Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Heratorpets Vinja - 15 maj 2011 23:33

Vilket tråkigt väder det varit idag   . Regnade i morse när jag vaknade och har väl gjort det till och från hela dagenRain Cloud. Fast egentligen så behövs det väl för det är bra torrt ute.


Så det passade perfekt att vi hade simträning på Strömsholm idag  . Vinja simmade ca 30 min och var 2 ggr i Jet Streamen, en gång i 2 min och den andra i 2,5 min. Så det blev en bra träning idag   .


Han inte med så mycke mera än det då jag skulle börja jobba vid kl 14,00.



  

Så här mulet var det när vi åkte iväg.


  

Vinja stor trivs i vattnet.


  

Även Rex gillar att simma.


  

Vinja i Jet Streamen.


  

Rex blir duschad och schamponerad efter dagens träning.


  

Men hallå...Jag vill i här mera....


  

Om jag sitter här och väntar så kanske man kan få bada lite till.



Efter badet så blev det lite bus ute på gräsmattan med Zäpo. Det är alltid uppskattat   .



  

Kolla in Zäpos stil.


  

Lite stående brottning.


  

En paus i gräset.


    

Mattes pärla. Svårt att välja igen så ni får se bägge.


  

Zäpo.


  

Rex tycker det är skönt i gräset.


  

Angie och alla vovvarna.


  

Lite mera bus innan vi åker hem.



I morgon så är jag ledig på dan men ska ut på kvällen pch jobba natt. Så då ska man nog hinna med att gå lite längre sväng  Walking The Dog Female. Ska även till veterinären i morgon för att vaccinera Vinja Veterinarian.


Ha det så bra så hörs vi i morgon igen  Kisses 








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards