Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Heratorpets Vinja - 4 maj 2011 23:00

Idag så har dagen mest handlat om träning. Började dagen med ett fullt elit spår för Vinja. Idag gick upptaget kanonWakka Wakka, gick ut och kollade lite åt fel håll och frågade även lite men gick sen rätt håll Sunshine. Hittade alla pinnar också gjorde hon Great.


Sen blev det en tur till Flen för att träna lite på deras planer. Mia hjälpte att kommendera mig igenom hela elit programmet. Det var väldigt snällt  Thank You . Gick väl som jag förväntat mig ungefär. Har tyvärr inte fått bort gnället på apporteringarna och krypet och lär väl inte hinna försvinna innan lördag heller  No .


Blev även ett litet uppletande där då deras ruta är lite speciell. 2/3 går på ett gärde och 1/3 går uppe i en skogsbacke. Gjorde bara 2 synretningar så hon skulle förstå att man kan leta uppe i skogen också.


Jag var väldans seg när jag åkte hem och hungrig. Blev ett stopp på Mc Donalds för jag orkade inte laga mat.


Lite kort från dagens bravader kommer här.



  

Vinja i bilen vid Flens BK.


  

En del av deras appellplan.


  

Greta och Mia.


Här kommer lite bilder på lilla söta Greta.



        



  

Vinja sitter och väntar vid uppletande rutan.


  

Här är deras uppletanderuta, den går upp i backen också.


  

Duktig flicka som hittade saken som jag la ut   .


  

Klubbstugan i Flen.


  

Härifrån kom dagens lunch.


  

Sen blev det hem, äta och vila lite  Hammock 1. På kvällen blev det en lite kortis ut mot udden och runt vid Torsharg. Kunde inte låta bli att ta apporterna med så vi kunde träna lite till  Wink. Gick väl även det med lite blandat resultat, ena gången tyst och sen lite låtande igen Thumbs Down. Blev även lite kryp när vi hade tillgång till sån bra gräsmatta. Även det med lite blandat resultat. Kan inte påstå att träningen är speciellt lätt nu  Pouty, just det där med att låta är verkligen inte bra och inte heller lätt att få bort. Men det är bara kämpa vidare och hoppas det kommer funka tillslut Happy.



  

Vinja kollar in bryggan lite.


  

Solen är på väg ner.


  

Vinja i kvälls solen.


Tog även några huvudbilder, men idag hade jag svårt att välja mellan dessa två så ni får se bägge. Vilken tycker ni är bäst??



  

Nr 1


  

Eller nr 2.


  

Gömmer sig i gräset.


  

Den här tycker jag blev rätt läcker också. Lyser så fint bakom träden.



Ja så har våran dag sett ut. Är väl dags att gå och sova nu för i morgon kl 9 ska jag träffa Jessica för en promenad.


Ha det så bra så hörs vi i morgon  Hello 

 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards