Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Heratorpets Vinja - 27 april 2011 21:57

Idag så har jag och Vinja varit i Katrineholm och tränat lite. Åkte strax efter kl 11 och var hemma igen vid halv 4.


Körde igenom alla elit moment, det gick bättre än igår   . Men är fortfarande inte bra   .


Tränger i fria följe, start skall på apporteringarna och gnäll o tränger i krypet. Inte kul alls . Men, men hinner inte få till det på 2 dagar så det får bli vad det blir. 



   

På väg mot Katrineholm.


   

Är nog nästan halv vägs  här.


   

Katrineholms Brukshundsklubb.


   

En del av appellplanen.


   

Birkelands Hover som ägs av Maria Perzon.



Blev tyvärr inga träningsbilder på Vinja idag. Ville inte störa med kameran när det hade gått så illa igår. Men en bild i bilen innan vi åkte hem kommer här.



   

Min lilla pärla.


   

Fart kamerorna blir ju själva aldrig fotade så jag tänkte att en av dom skulle få vara med i våran blogg.


   

Ligger och väntar på att husse ska tappa någon mera köttbulle.



På kvällen blev det åter lite träning men denna gång på Eskilstuna Bk. Janne hjälpte mig även idag med lydnaden. Den var inte bra men lite bättre än igår, så det är bara hoppas det fortsätter att gå framåt   .


Blir en tur ut i morgon också för att träna på det som går sämst. Janne ska även lägga ett spår till oss igen, det sista innan lördag. Är verkligen jätte tacksam att Janne vill hjälpa mig så mycke som han gjort  Thank You . Hade aldrig funkat utan all hjälp jag fått.


Blev inga kort från den tränigen heller, men ett kort från skogen blev det.



  

En vacker blomma bland alla andra blommor   .



I morgon är sista lediga dagen så jag ska väl försöka komma i säng lite tidigare än kl 2 i natt. Men det är inte lätt att komma i säng i tid   . Är rätt skönt att kolla runt lite på datan och sen sätta sig vid Tvn en stund. Och sen har oftast tiden rasslat iväg.


Håll tummarna nu att träningen går bättre i morgon och framförallt tills på lördag.


Sköt om er och sov så gott  Pillow .








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards