Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Heratorpets Vinja - 25 april 2011 22:53

Japp då var man ledig i några dagar igen dåNa-na-na-na. Nog är man rätt seg och tröttFalling Asleep efter man jobbat i 3 nätter. Så nu ska det bli så skönt med lite ledighet.


Har inte hänt så jätte mycke här idag. När jag vaknat och ätit frukost så åkte jag ut till bruks för att träna lite spår. Janne har hjälpt mig även idag med spår och upptag. Upptaget gick väl inte så lysande  Thumbs Down . Måste få henne att gå ut på djupet och leta. Idag irra hon mest omkring tyckte jag. Trasslade in sig i några träd gjorde hon också, vilket inte är hennes fel. Men till slut hittade hon spåret och gick åt rätt håll  Way To Go . Vet inte om hon medvetet gick rätt eller om hon bara hade tur  Thinking.


Var inte ett full spår men det fanns alla pinnar i alla fall. Hon missade 2 st men annars så spårade hon bra och hittade även slutet  Wakka Wakka .


Medans Vinjas spår låg till sig så hjälpte jag Janne att snitsla spår till tävlingen som är i maj.



Lite kort blev det också, fast inte så många.



  

Så här Påsk fint har dom gjort i en av rondellerna. Fotade medans jag körde så därav kvaliteén.


  

Vinja spanar in Janne som är på väg att lägga hennes spår.


  

Passar på att läsa lite Skiren nytt medans hon väntar.


  

Janne i snitslar tagen.


  

Vinja med sitt spår slut   .


  

Härligt att solen är framme fast klockan redan är 8 på kvällen.


  

Riktigt grönt börjar det bli ute nu.


  

Pärlan i kvälls solen.


  

Riktigt läcker kvälls sol.


  

Efter spåret har det mest varit slappande framför Tvn Recliner, så skönt.


Hoppas ni alla haft en skön Påsk nu och njutit av eran ledighet. Nu när eran ledighet tagit slut så börjar jag min Sunshine.


Ska försöka hinna in till några av er innan jag går och lägger mig.


Hörs i morgon och Natti, Natti Sleeping


 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards