Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Heratorpets Vinja - 14 april 2011 22:24

Idag har man inte varit så mycke hemma. Började dagen strax efter kl 10 hos frissan Haircut, blev färgning, slingor och klippning. Det tog ca 3 timmar Duh.


När det var klart blev det en tur till hund affären för att köpa färskfoder till Vinja.



   

Vinja passade på att läsa stadstidningen när vi var och handlade hundmat.



Sen blev det en tur till Granngården för att investera i ett par nya stövlar. Kan behövas om jag ska traska spår i helgen. Mc Donalds fick stå för matlagningen idag  Burger Joint eftersom jag hade lite dåligt med tid.


Klockan 16,00 skulle Angie och jag träffa Janne på bruks för att provgå våra spår som vi ska lägga på lördag. Det första spåret passade jag på att låta Vinja få spåra. Gäller att utnyttja spåren när man kan  Happy , speciellt när det är snitslat så man inte går vilseWink.



  

Janne instruerar Angie hur det ska gå till med spåren.


  

Janne på väg att visa var vi ska stå som mottagare och även dom andra spåren som vi ska gå.


  

Vinja, Zäpo och Rex var med och fick springa när vi gick spåren.


  

Janne visar var Angies andra spår går som hon ska gå på lördag.


  

Vätskepaus i skogen.



Sen var det dags för Vinja att få gå sitt spår, blev ju ett lägre spår. Spåret gick kanon och hon hittade alla pinnar 7+1 men upptaget gick verkligen kasst. Blev ett riktigt bakspår och hon vände inte av sig själv Kicking Dirt. Tog tillbaka henne och släppte på lite längre bort och då gick hon rätt  Thumbs Up . Janne har lovat hjälpa mig nästa vecka så jag hoppas poletten ramlar ner igen. Hon var ju så himla duktig i höstas och tog knappt något bakspår. Så nu blir det att träna, träna och åter träna för att fixa till det.



  

Vinja med en av alla 7 små pinnar hon hittade i skogen.


  

Slutet hittades också   .


  

Min lilla vackra flicka   .


  

Rex kollar in Vinjas pinne som hon håller ett vakande öga på.



Åkte sen ner på klubben igen för att hämta pinnar och instruktioner om vilka tider vi ska gå ut spåren på lördag.

  

Efter allt traskande i skogen så var både jag och Angie hungriga  Hungry, så det blev ett stopp på Mc Donalds för lite förtäring  Burger Joint.


Blev en väldigt lång dag för jag var inte hemma föräns vid 21,30 tiden. Så nu ska jag försöka orka kolla runt lite hos er andra och sen blir det nog natti, natti för min del Pillow. Har hänt nått hela dagen så nu är man rätt trött.



Hoppas eran dag varit bra. Ha det så bra så hörs vi i morgon igen  Kisses.













Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards