Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Heratorpets Vinja - 10 april 2011 23:12

Blev att gå upp rätt skapligt i morse också, men var en aning piggare idag   . Tog med kameran på morgonrastningen för jag tänkte att man skulle kunna få en bra bild på Vinja med solen bakom. Men den blev inte riktigt som jag tänkt mig   . men ni kan få se den ändå.



  



Idag så var det simträning som gällde  . Så strax efter halv 10 så hämtade jag upp Angie för avfärd mot Strömsholm. Rex och Vinja älskar verkligen att simma   , även Zäpo har simmat ett par gånger och tyckte också det var kul. Men man hinner inte simma 3 hundar på 30 min om man bara är 2st.


När vi kom fram så fick alla komma ut för en liten snabbrastning, blev även lite bus också.



  

Full fart på Vinja och Zäpo.


  

Kolla in Zäpos stil, han kom i full fart och svängde precis.



Sen var det dags att in och simtränaSwimmer. Vinja simmade lite drygt 20 min idag och fick två intervaller i Jet Streamen. Den ena på 2 min och den andra på ca 1 min. Blev lite trött på den sista så den fick bli lite kortare. Hon har ju inte simmat på 5 veckor eftersom hon har löpt.



   

Så härligt att få simma igen.


  

Rex gillar också att simma.


  

Mattes pärla.


  

Rex kämpar på i vattnet.


  

Rex och Vinja kompis simmar.


  

Kämpar på i Jet Streamen.


  

Har bråttom efter sin badleksak..


  

Liten trött flicka.


  

Rex var också jätte trött efter dagens simträning.



Efter badet så blev det en liten rast och bus stund ute på gräsmattan innan vi skulle åka hem. Det tyckte dom var kul för det blev lite bus då också.



  

Full fart på alla tre.


  

Angie med gänget.


  

Mera bus.


  

Alla med på bild igen.


  

Dom var busiga både Zäpo och Vinja.


  

Godis utdelning.


  

En söt Zäpo.

  


Sen blev det hem för att äta och hinna vila några minuter innan det var dags åka till jobbet.


I morgon så ska jag ut och jobba natt så det blir ingen klocka på ringning i morgon bittiWakka Wakkautan jag tänker sova tills jag vaknar av mig själv Dreaming.



Hoppas att eran helg varit bra. Hörs i morgon igen.


Bye, Bye  Hello





 






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards