Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Heratorpets Vinja - 2 april 2011 22:45

Har varit riktigt mulet här hela dagenBlack Cloud kom några regnstänk mitt på dagen men sen har vi klarat oss. Det har i alla fall varit varmt fast det var så mulet ute, runt +12 grader har det varit. Solen sken igenom lite också medans vi var ute  Sunshine .


Angie och jag tog en promenad ut mot Viggeby och upp mot GärtreWalking Dog. Var barmark nästan hela tiden  Thumbs Upmen tyvärr rätt kladdigt. Men hellre det än isigt. Vi fick ihop ca 8 km på dagens sväng. 



   

Sitter och väntar på sonen.


   

Mattes pärla.


   

Alla busar.


   

Zäpo ligger i gräset och spanar.


   

Hararna har lämnat mycke smaskens efter sig tycker Rex och Vinja.


  

Vinja letar vidare medans Rex försöker klura ut hur han ska sno pinnen från Zäpo.


  

Zäpo med sin pinne.


  

Lilla söta Vinja.


  

Stiliga Rex.


  

Rex i närbild.


  

Gossen Zäpo.


  

Angie fiskar efter bollen som Rex tappade i vattnet. Tyvärr så blev det inget napp.


  

Min lilla sötnos.


  

Rex och Zäpo kämpar om samma pinne.


  

Stolt segrare blev Zäpo.



I morgon kommer det vara fullt upp. På fm så ska jag med Angie som ska gå kurs med Zäpo. Medans dom har teori tänkte jag passa på att träna lite med Vinja. Efter det ska jag upp till Jessica som har valpträff för sin småttingar  Puppies . Ska bli jätte kul att få se dom igen Wakka Wakka. Sen på em så blir det en tur hem till Ingrid för att träna lite på mattan inne.


Så förhoppningsvis så kommer det en massa bilder från dagen också.



Ha en fortsatt skön lördags kväll, det lilla som är kvar av den  Wink .







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards