Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Heratorpets Vinja - 22 mars 2011 21:21

Idag har det varit lite kluvet väderHmm 2 , det har varit rätt varmt med +13 grader i solen Tongue Out 2 men även blåst som bara fan uteWindy. Så tänker det fortsätta så här blir det nog rätt snabbt torrt ute hoppas jag   .


Dagens promenad gick ut mot Kolsta  Walking The Dog Female , var isfritt nästan överallt utom på ett par ställen. Men hu vad kladdigt det var, fast hellre kladdigt än halt Ice Skating. Fick sällskap av Angie och grabbarna. Blåste som sagt rätt rejält ute på gärdena så det blev inte så långt som vi tänkt oss  Sadly I Can't . Men en ca 7 km tror jag vi fick ihop.



  

Min vackra flicka är så duktig att posera.


  

Visst är hon söt min lilla pärla   .


  

Vinja spanar in Zäpo som är på väg.


  

Här kommer dom, Angie, Rex och Zäpo.


  

Smyger på morsan som kommer farande.


  

Lille Zäpo, som inte är så liten längre.....


  

Gossen Zäpo i gräset.


  

Rex och Zäpo.



Blev inte så mycke mera än så idag. Men om det tänker fortsätta vara så här varmt lite till så kommer vi nog snart ha barmark så man kan spåra ordentligt och även börja träna lite igen   . Längtar verkligen   .


I morgon så blir det troligtvis lite spår, ska träffa Laila och Kenzo. Håll tummarna att lilla fröken har näsan med sig då   .







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards