Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

En Massa Kort Från Gårdagens Valpträff Med Enduros C-Kull

Av Heratorpets Vinja - 20 mars 2011 17:46

Ja då har jag äntligen sorterat dom över 200 kort som jag tog på C-kullen på deras valpträff.


Är verkligen inte lätt jobb att sortera bort när det blev så många bra kort. Efter mycke sorterande så blev det rätt mycke kvar ändå, blev 51 kort tror jag till dagens blogg.


Blev en massa aktiviteter under dagen som budföring, inkallnings övningar, vind & uppletande övningar och på slutet lite lydnad. Tror inte jag glömt nåttThinking. Alla var jätte duktiga  Thumbs Up , men på olika nivåer då alla har olika mål med sin träning.


Var i alla fall jätte kul att få träffa alla igen och se hur dom vuxit.


Vinja och jag har gått en promenad på ca 9,5 km. På hemvägen mötte vi Angie och grabbarna så vi följde med dom en sväng också.


Blev inga bilder från promenaden då jag tyckte att drygt 50 kort fick räcka i dagens blogg   .



Men här kommer en massa kort från gårdagens valpträff   .



  

Clicker på väg i en budföring.


  

Clicker på väg till matte.


  

Och tillbaka till kennelmamman.


  

Ingrid. Therese, Cax och Nina.


  

Cax tränar sitt stanna kvar.


  

Fina Cax.


  

Cax tränar ligg.


  

Calle & Rex.


  

Släpp mig då säger Rex så jag kan springa till husse.


  

Tjoohoo husse, här kommer jag.


Här kommer ett gäng bilder på Rex med sin husse.



          



Rex och kennelmamman.



    



Lite bilder på Chriga med husse Jonas.



            



Lite bilder på Rex.



      



  

Linda & Clicker ska göra vindövningar.


  

Therese och Cax ska också göra vindövningar.


  

Cax väntar på att få ut och leta.


  

Cax har hittat ett föremål.



Rex hittade också saker.



          



Huvudbilder på Rex.



    



Huvudbilder på Cax.



    



Lite bilder på Clicker.



      


    



  

Linda & Clicker.



  

Chriga på väg att leta saker.


  

Titta husse vad jag hittade.



Här kommer lite bilder på Chriga.



               




Ja det var det äntligen slut på alla bilderna. Hoppas ni orkat med att titta ända hit.


Är ledsen att jag inte skrivit under alla bilder med tiden räckte tyvärr inte till Sorry.


Nu ska jag skynda mig till jobbet så vi hörs i morgon igen.



Bye, Bye Hello.


















 
 
Ingen bild

B-O och Duro

20 mars 2011 21:29

Fina hundar Du fotat. En fin kull, och fina bilder.

 
Ingen bild

Jenny, Elba o Dio

21 mars 2011 04:17

Åh så mycket fina bilder!!!
Å ni lyckades prika in fint väder dessutom. Härligt!!!

 
Madde

Madde

21 mars 2011 07:37

Gud vad vackra Rex och Chriga var <3 Är väldigt svag för den långhåriga/välpälsade varianten!

Ha en fin arbetsvecka!

http://schaferlyan.blogspot.com

 
Kicki

Kicki

21 mars 2011 08:34

...heeelt underbara foton å som jag skrev i förra inlägget...så e jag väldigt svag för Rex!!*L*

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Monica

Monica

21 mars 2011 19:27

Åh vilka läckra långhår jag blir helt sjuk, nästa vovve om det nu blir någon blir ett långhår.
Ha en skön måndagkväll;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Jonas & Chriga

Jonas & Chriga

21 mars 2011 19:44

Jösses vad mycket fina bilder det blev!
Det var väldigt trevligt på denna träffen oxså-
och jösses vad fina och trevliga syskon Chriga har...

http://chrigasblogg.blogspot.com

 
Cruellas sida

Cruellas sida

21 mars 2011 20:47

Förstår om det var svårt att sålla bort bilder. men du lyckades bra. otroligt fina bilder du visar. Ser verkligen ut som en hellyckad dag!

http://crllaue.blogspot.com

 
Hillman

Hillman

24 mars 2011 08:50

Vicken hög med bilder och hundar, hihi. Fast de ser inte ut som Vinja mörkare och ser ut som om de har mera päls lite längre liksom.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards