Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Heratorpets Vinja - 13 mars 2011 21:00

Usch vilket tråkigt väder vi haft idagThumbs Down , har varit mulet, grått och även regnat lite Rain Cloud.

 

Har inte blivit så jätte mycke gjort idag, ingen promenad alls idagI'm sorry. Men istället så har Vinja fått årets första spår  Too Happy 1. Vi hittade ett rätt stort gärde som jag la ett spår på.

 

Tänkte att det är bäst att utnyttja gärdet så vi får ihop nått i alla fall. Det blev kanske en aning långt med tanke på att hon inte spårat på så länge. Enligt stegräknaren blev det ca 1200 m, kanske lite för långt som ett första spår efter vinternShy Whistler.

 

Ja hur gick det att spåra då.....Ja ni, både bra och dåligt  No. Själva uppletande av spåret verkade hon i alla fall glömt idag, men till slut så hittade hon det  Thumbs Up. Hon hittade alla vinklar och alla pinnar men hon gick många gånger alldeles för högt med huvudet tyckte jagSadly I Can't . Men som sagt, nått borde hon gjort rätt om hon inte missade en enda pinne, 7+1 lade jag ut  Well Done.

 

Får hoppas hon går bättre nästa gång för annars lär det dröja till hösten innan man törs leta någon tävling.

 

 

  

Vinja värmde upp med lite snörullning på väg till bilen.

 

  

Här var vi och spårade.

 

  

Vinja med en av alla apporter hon hittade.

 

  

Slutet hittade vi också   .

 

  

Bollen efter spåret är kul.

 

  

Tjoohoo, nu kommer jag.

 

  

Kan inte tänka mig att någon är avundsjuk på vårat tråkiga väder....

 

  

Inte vill ni heller ha våra leriga vägar....

 

 

  

Mera än så har inte hänt idag. I morgon bitti börjar jag jobba igen så klockan ringer vid halv 5  Thumbs Down. Så jag hoppas jag kommer i säng i tid.

Hoppas verkligen det blir lite bättre väder i morgon, gärna lite sol  Sunshine . Är så trött på mulet och trist väder Kicking Dirt.

Sov så gott så hörs vi i morgon. Natti, Natti  Counting Sheep 








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards