Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Heratorpets Vinja - 9 mars 2011 22:05

Japp då var man ledig igen dåNa-na-na-na, börjar igen på måndag.

 

Har inte varit nå kul väder alls här idag, har varit mulet hela dagenBlack Cloud och på em började det att regnaRainy och gör det fortfarande  Thumbs Down . Ingen lysande start på ledigheten precis.

 

Gick upp vid 12-taget och när jag vaknat till några timmar senare så gick Angie och jag en promenad  Walking The Dog Female .

 

Blev en tur ut mot Viggeby, förbi Gärtre och Glömsta gård och hem. Fick ihop ca 8 km på den svängen. Man fick verkligen ta det försiktigt på vissa ställen för jösses vad halt det var  Ice Skating.

 

 

Inte kul när det är mulet ute för korten blir så mörka och gryninga  No, men inte mycke göra åt. Har försökt fixa till dom så gott det går.

 

 

  

Så här såg det ut halv 7 i morse. Trodde det skulle bli en solig dag då.

 

   

På vissa ställen var det väldigt halt.

 

  

Solen gör ett tappert försök att komma fram.

 

  

Kommer dom inte snart....

 

  

Angie, Zäpo och Rex.

 

  

Lite bus och brottning blev det direkt.

 

  

Zäpo på språng med en pinne som vanligt i munnen.

 

  

Hmm, om jag smyger föriktigt kanske jag kan sno tillbaka min pinne från morsan.

 

  

Vinja med sin jeans trasa.

 

  

Hela gänget ute på gärdet.

 

  

Vinja med sin trasa och Rex med sin boll.

 

  

Zäpo och Vinja har lite dragkamp.

 

  

Bägge lika envisa, kolla in Rex stil i hörnet....

 

  

Hmm, undrar vad denna stil kallas....

  

  

Vinja och Zäpo.

  

  

Lite mer bus hans det med innan vi var hemma.

  

  

Här kommer åter igen en filmsnutt när Vinja snörullar. Det är nått hon verkligen tycker är jätte mysigt.

  

  

  

  

  

I morgon så ska bilen in på verkstan och få fixat felen från besiktningen. Hoppas det inte blir för dyrt   .

  

Nu ska jag kolla in en sväng hos er och sen så blir det nog lite Tv och sen sängen   .

  

  

  

  

 








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards