Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Heratorpets Vinja - 26 februari 2011 23:34

Idag så har det stått simträning på programmet   . Angie och jag var på Strömsholm för lite simning på fm innan jag skulle till jobbet. Det är alltid uppskattat och hundarna tycker det är jätte kul Na-na-na-na.

 

Dagens simpass blev lite drygt 20 min med 2*2 min i Jet Streemen. Blev inte lika länge som vi brukar då det var bokat efter, blir så när man inte kan ta sista tiden.

 

 

Efter badet så blev det en liten kort bus stund med sonen,det var också kul  Bounce.

 

 

  

Så kul att simma tycker Vinja.

 

  

Om jag sträcker på mig ser jag nästan över kanten.

 

  

Både Vinja och Rex trivs i bassängen.

 

  

Simma är kul, men duschen efteråt är mindre kul tycker Rex.

 

  

Mattes sötnos.

 

    

Två trötta och nöjda hundar efter dagens sim pass.

 

  

Rex och Zäpo far iväg.

 

  

Tror Rex tycker Zäpo är lite jobbig.

 

  

Vinja talar allvar med sonen.

 

  

Sen blev det bus.

 

  

Lite brottning också.

 

  

Zäpo på hugget.

 

 

Mera än så här har vi inte hunnit med idag. Nu är det bara natti, natti kvar men först ska jag kika in lite hos er och se vad ni gjort för kul idag.

 

 

Natti, Natti Pillow

 

 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards