Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Heratorpets Vinja - 25 februari 2011 23:32

I morse när jag vaknade var jag riktigt seg i hela kroppenPouty. Vet inte om jag bara sovit för lite eller om det är nått som tänker bryta ut för jag mår illa, har ont i kroppen och är allmänt seg  Thumbs Down .

 

Vi har inte haft så kallt idag, ungefär -3 grader. Men det har blåst kallt och på fm så började det att snöa också Windchillså jag besluta att Vinja skulle få sig en vilo dag  Tanny.

 

Vid 11 taget så gick vi ut mot udden för lite rastning, men Vinja hade riktigt tur  Thumbs Up för medans vi var ute vid udden som kom det 2 hundar som Vinja fick leka med. Det ena var en rottweiler hane som var runt året och den andra en blandras tik på ca 2 år.

 

Vi gick ut på gärdet och dom hade kanon kul  Bounce, sprang omkring som bara den där ute.

 

Några bilder från dagens utevistelser blev det och en film när Vinja snörullar.

 

 

  

Mums med pinne.

 

  

Ute vid udden så hittade hon en stubbe att sätta tänderna i.

 

  

Hmm, vad kommer där borta tro.....

 

  

Kul med nya lekkompisar.

 

  

Okej jag ger mig....Du är äldre än mig....

 

  

Mycke bus blev det.

 

  

Hela gänget.

 

 

Här kommer filmen när Vinja snörullar och hittar sig en pinne.

 

 

  

 

 

Det var allt från oss för idag. I morgon så är det tänkt det ska bli simträning   om hon inte hinner börja löpa under natten. Det borde vara dags nu vilken dag som helst.

 

 

Hoppas ni alla haft en skön fredags kväll, den är tyvärr redan slut nu då klockan passerat 24,00.

 

Ha det gott så hörs vi i morgon Hello







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards