Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Heratorpets Vinja - 14 februari 2011 20:09

Har varit en kall dag idagFreezing Cold, när jag vaknade i morse var nästan -16 grader ute. Verkligen inte skönt. Vi har i alla fall haft en härlig sol här  , när den lyste var det runt -10 grader så där var det rätt skönt.

 

Strax efter kl 12 idag så åkte jag och Angie iväg för att gå en promenad  Walking Dog. Åkte och parkerade vid Bjällersta och gick en sväng runt Gunnarsskäl. Rätt bra promenad ställe då det inte är så mycke bilar och man har bra uppsikt på hundarna. 

 

Det ända nu på vardagarna är att man får hålla kolla på hästar som kan komma springande  Horse, finns nämligen ett travstall i Bjällersta som tränar sina hästar på dom vägarna.

 

 

Var tur man tagit på sig rejält med kläder för nog kändes det att det var kallt ute  Cold Breath. Så vårkänslorna har verkligen försvunnit med alla minus grader som kommit.

 

Blev en sväng på runt 8 km, så både vi och vovvarna var nöjda när vi kom hem  Smile.

 

 

  

Zäpo har hittat sig en pinne.

 

  

Alla hundarna på väg efter pinnen.

 

  

Jag han först.....

 

  

Snälla kasta igen....

 

  

Träning.

 

  

Vinja & Zäpo.

 

  

Dom är så söta.

 

  

Så fina i snöhögen.

 

  

Zäpo håller koll på sin matte.

 

  

Vinja har snott Zäpos pinne.

 

  

Den smakar mums den här pinnen.

 

  

Zäpo spanar lite.

 

  

Angie och gossarna.

 

  

En vacker häst får också vara med.

 

  

Kolla in Zäpos tunga när han håller i bollen.

 

  

Så vackert med den blåa himlen.

 

 

 

Så var det inte mycke kvar av denna dagen. Antar att ni snart ska gå och sova Tired. Själv ska jag strax rasta Vinja och åka och jobbaThumbs Down. Hoppas jag är pigg i natt och orkar hålla mig vaken.

 

Även om dagen snart är slut så önskar jag ni haft en bra Alla Hjärtans dagHappy Valentines Day .





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards