Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Heratorpets Vinja - 13 februari 2011 22:37

I morse när vi vaknade så var det verkligen mulet och trist utePartly Cloudy. Tänkte att ja, ja det blir väl en sån här trist och grå dag igen Pouty.

 

Bestämde träff med Angie och grabbarna för att gå en liten promenadWalking The Dog Female, tänkte att det får väl bli en liten pluttig sväng idag då det var så tråkigt ute.

 

Men riktigt förvånande blev jag då på slutet av våran lilla sväng så började himlen spricka upp och solen komma fram  . Vi hade då gått ca 3,5 km men inte ville man gå in när det blivit så fint ute. Så Vinja och jag fortsatte våran promenad. Blev då även Stora Gökstens rundan. Så sammanlagt idag gick vi ca 9,5 km och var ute i drygt 2 timmar. Var verkligen super härligt ute Wakka Wakka .

 

Om jag inte hade börjat bli törstig och hungrig had jag nog kunnat gå lite till Thumbs Up


Även idag så fick jag ihop lite kort Snappy, blev självklart bäst dom när solen var framme. Men dom andra blev helt okej också.

 

 

 



  

Vinja spanar efter kompisarna.

 

  

Tjoohoo, där kommer dom ju.

 

  

Brottas med sonen.

 

  

Litet snömonster.

 

  

Hmm, finns det nått spännande där kanske.

 

  

Lille Zäpo.

 

  

Ska vi springa ikapp....

 

  

Nu är jag snart i fatt dig....

 

  

Visst är dom vackra mor och son tillsammans.

 

  

Zäpo hittat en bra pinne.

 

  

Alla tre har dragkamp.

 

  

Blev till slut bara Vinja och Zäpo kvar som hade dragkamp.

 

  

Vinja, Zäpo & Rex.

 

  

Alla tre busar lite.

 

  

Zäpo & Vinja.

 

  

Angie med sina grabbar.

 

  

Ända gången morsan ser större ut än sonen är när hon sitter på en stubbe.

 

  

Kolla in snyggingen.

 

  

Riktigt stilig är han.

 

  

Zäpo i närbild.

 

  

Riktigt vackert blev det ute när den blå himmlen började komma fram.

 

  

Man är glad för varje dag som solen lyser.

 

  

  .

 

  

Vinja poserar vid ån.

 

 

  

Var verkligen tur jag inte gick längre än jag gjorde för jag blev riktigt trött när jag kom hem Sleeping. Så jag åt lite och tittade på lite CSI, sen blev jag trött och somnade i soffan en stund.

Får hoppas det kan bjudas på lite bra väder i morgon också Mostly Sunnyså man kan få en härlig promenad i morgon också. Börjar jobba i morgon kväll och gör 3 nätterThumbs Down . Har egentligen 4 st men har tagit ledigt sista då jag ska åka på läger.

 

Hoppas ni också haft en solig och härlig dag.

 

Natti, Natti Blow Kiss.







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards