Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Heratorpets Vinja - 7 februari 2011 22:17

Vilket tråkigt väder det varit här idag, mulet och grått Black Cloud. Tänkte jag skulle testa en liten annan promenad idagWalking Dogså Vinja och jag åkte till Hällby för att se om det fanns någon kul väg.

  

Men hu vad besviken jag blev Thumbs Down, var en massa snö på stigarna och rätt halt på en del ställen. Vi traskade i alla fall iväg för jag tänkte att det kan ske blev bättre längre fram. Men inte Pouty, var lika mycke snö överallt.

 

 

Inte blev det mycke kul kort idag Thumbs Down. Men några blev det på dagens sväng. Inte blev den så lång heller, knappt 3,5 km. Får hoppas vi får bra väder i morgon så man kan hinna gå lite längre innan jag ska åka och jobba. Just nu så regnar det härRainy. Ända fördelen med det är att isen smälter Thumbs Up.

 

 

  

Mycke snö kvar i skogen.

 

  

Sitter så fint och väntar på bollen.

 

  

Hur mycke snö som helst.

 

  

En liten grön plats hittade vi i skogen.

 

  

Vad gör man inte för att få sin boll.

 

  

Kolla vilket tråkväder vi haft   .

 

 

Skönt få lite sovmorgon i morgon Thumbs Up. Gäller bara komma i säng i tid så man får sova lite längre också.

 

Hoppas på bättre väder och bättre kort i morgon.

 

 

Bye, Bye Hello

 

 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards