Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Heratorpets Vinja - 4 februari 2011 22:14

På dagen har inte hänt så mycke här då jag har jobbat Duh. Men på kvällen så åkte Angie, jag och grabbarna till Strömsholm och simmade  .

 

Idag var alla tre i badet en stund, det var lite bökigt men gick ändå rätt bra efter ett tag  . Det var fullrulle på Zäpo innan han fick komma vattnetSwimmer.

 

 

Vinjas pass blev ca 35 min och av det 2*2 min i Jet Streamen så hon var nog rätt trött och nöjd   .

 

 

  

Zäpo & Rex.

 

  

Rex.

 

  

Vinja kämpar i vattnet.

 

  

Zäpo och Vinja bakom.

 

  

Hela gänget i bassängen.

 

 

  

Parsimning.

 

 

  

Zäpo kämpar på i vattnet.

 

 

  

Zäpo.

 

 

  

Mera Zäpo.


  

Zäpo duschar

 

  

Vackra Vinja.

 

  

Nybadad Zäpo.

 

 

Hundarna har haft en härlig simkväll och är nog rätt nöjdaWakka Wakka. Nu är klockan över halv 11 så jag måste skynda mig i säng om jag ska gå upp 4,30 i morgon bitti, inte kul allsgå upp så tidigt.Alarm Clock 2 .

 

 

Hoppas ni alla haft en bra fredag.....För nu är det natti natti för Vinja och mig Pillow

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards