Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Heratorpets Vinja - 2 februari 2011 22:00

Idag har vi i alla fall haft sol här  , men tyvärr rätt haltIce Skating. Tyvärr är det väl nått som kommer hålla i sig ett tag så det är bara sätta broddarna på när man går ut.

 

Blev en promenad med Angie och grabbarna idagWalking Dog. Man är ju ännu mera låst nu när det är halt överallt  No. Vi gick i alla fall bort mot Kolsta och det funkade rätt bra Way To Go. Visst var det halt men fanns lite ställen där det fanns lite grus och även lite barmark.

 

Dagens promenad blev drygt 8 km.

 

Efter promenaden så blev det en sväng upp till Jessica och kolla på valparna  Puppies . Hej o hå vad dom växer, på fredag är dom 5 veckor.

 

Så det blev en massa bilder tagna där också. Kan tyvärr inte påstå bilderna på valparna blev så bra  I'm sorry. Till mitt försvar får jag väl säga att för det första är valpar i rörelse inte lätta att fota, sen är dom ju svarta allihopa och att min kamera behöver rätt mycke ljus för att det ska funka.

 

Men som sagt, ni får det som blev. Kan tyvärr inte trolla.

 

 

  

Här är våran lilla skog som vi morgon och kvälls rastar. Börjar att smälta men den snö som är kvar är jätte hal.

 

  

Vinja i morgon solen.

 

  

Busa med sonen är kul.

 

  

Zäpo och Rex läser samma tidning.

 

      

Mycke bus blev det.

 

  

Kolla in Zäpo, kan nästan tro han är arg.

 

  

Men är man kaxig mot morsan så hamnar snart på backen.

 

  

Dragkamp.

 

  

Jag ger mig INTE säger Vinja, dra på du grabben.

 

  

Rex kollar vad dom gör.

 

  

Den vackra solen måste ju också få vara med.

 

  

Zäpo hittat en pinne.

 

  

Försök ta mig om du kan....

 

  

Angie och alla vovvarna.

 

  

Mums med pinne.

 

   

Vinja, Zäpo och Rex poserar fint i solen.

 

 

  

Klockan är här ca halv 4 och solen är fortfarande framme   .

 

 

 

 

Sen var det bara dags hem med Vinja och ge henne lunch och sen hem till Jessica och valparna. Dom sov när jag kom och var nog lite trötta. Men det blev fart på dom när man kom in i valp hagen.

 

Dom är verkligen ett gäng härliga och gosiga valpar   . Så är ni på jakt efter en bra flat eller vet någon som letar så tveka inte att höra av er till Jessica på Skeppartorps Kennel http://www.skeppartorps.se/. Jag lovar att ni inte kommer bli besvikna.

 

 

Här kommer bilderna som jag tog.

 

 

 

 

 

  

En Foppa toffel var kul att bita i.

 

  

Spännande med tidningar.

 

  

Stör mig inte jag är trött.

 

  

Kul att slita och dra i byxbenet.

 

  

Vilken liten sötnos.

 

  

Gnaga på tårna var också kul, kanske inte så skönt för mig...

 

  

Kolla in så söt den är.

 

  

Var flera som gillade Foppa toffeln.

 

  

Ännu en liten söting.

 

  

Man blir trött när man lekt en stund.

 

  

En av gossarna.

 

  

Hmm, här fanns det nått kul att dra i.

 

  

Kolla vad stark jag är som kan dra den.

 

  

Den var ju jätte kul den här....

 

  

Hittat en strumpa att busa med.

 

  

Matdags.

 

 

Så har våran dag sett ut idag. I morgon är sista lediga dagen för på fredag börjar jag jobba igen Thumbs Down. Fast kanske jag har tur och kan slippa, köpte 4 triss lotter som jag inte skrapat än. Så vem vet, man kanske är miljonär utan att veta om det Wink.

 

 

Hoppas eran dag varit bra. Håller tummarna för bra väder i morgon också.

 

 

Bye, Bye Hello.







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards